کد خبر: ۲۳۹۶۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: «صحبت های نکونام از روی غرض ورزی نیست و هر چه گفته واقعیت دارد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه، حسن روشن در خصوص صحبت های اخیر نکونام علیه قلعه نویی اظهار داشت: «فکر می‌کردم تحولاتی که قرار است در استقلال رخ بدهد همچون تغییرات پرسپولیس صد درصدی خواهد بود و دگرگونی کاملی اتفاق خواهد افتاد اما فقط آقای افشارزاده که 40 سال سابقه دارند به عنوان مدیرعامل انتخاب شدند و متاسفانه حیثیت خودشان را به دست برخی آدم های نادرست داده اند.»

 

وی در ادامه افزود: «گذر زمان تمام مسائل را مشخص می کند و حالا این اتفاق افتاده و البته تقریبا همه مردم هم از قبل در جریان صحبت های نکونام بودند و از اوضاع استقلال اطلاع داشتند. حرف های نکونام بر خلاف عده ای که قبلا صحبت هایی کرده بودند کاملا صریح است و بدون هیچ پنهان کاری زده شده است.»

 

روشن تصریح کرد: «به عقیده ی بنده صحبت های نکونام از روی غرض ورزی نیست و نکونام این حرف ها را به خاطر کسب شهرت هم نزده، زیرا نکونام کاپیتان تیم ملی است و در فوتبال ایران جایگاه بالایی دارد. شخصی در حد نکونام حق ندارد با این گونه حرف ها به اعتبار خودش خدشه وارد کند و نکونام هم این کار را نکرده است و هر چه که گفته حقیقت دارد و در واقع در این جریان حق با نکونام است.»

 

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد انتشار قرارداد بازیکنان، گفت: «بسیار خنده دار بود و هیچ صداقتی در آن وجود نداشت. امیدوارم وزیر ورزش که کار اصلاحات در استقلال و پرسپولیس را خوب شروع کرده، این کار را همچنان ادامه بدهد تا فوتبال ایران صد در صد پاک شود. بررسی حساب های قدیمی استقلال و پرسپولیس و عملکرد مدیران عامل گذشته ی این دو باشگاه به پاک شدن این دو باشگاه مردمی و شفافیت بیشتر در فوتبال کمک می‌کند.»

 

روشن در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال با توجه به مصدومیت دو دفاع وسطش، به مشکل نخواهد خورد؟ عنوان داشت: «مشکلات بساری وجود دارد و تصور نمی‌کنم استقلال و پرسپولس رده های اول و یا دوم لیگ را کسب کنند اما تجربه نشان داده جوان ترها خیز خوبی داشته اند و تنها حرکت مثبتی هم که در استقلال شکل گرفته است ایجاد آکادمی پرورش بازیکنان پایه است که به دور از هرگونه ناپاکی توسط افراد سالم در حال انجام می باشد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها