کد خبر: ۲۳۹۷۳۷
زمان انتشار: ۱۶:۰۰     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،با اینکه انتقال اشکان دژاگه به باشگاه العربی قطر بسیاری از هواداران او را شوکه کرده اما مدیر برنامه های بازیکن تیم ملی از این انتقال دفاع می کند.

رضا فاضلی که با خبرگزاری مهر صحبت کرده، درباره حضور اشکان در لیگ قطر گفته: حضور اشکان دژاگه در تیم العربی مسئله ساده‌ای است. او یکی، دو پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری انگلستان داشت ولی باشگاه فولهام هم باید رضایت می‌داد چون اشکان دژاگه یک سال دیگر با این تیم قرارداد داشت. مبالغی که تیم‌های انگلیسی به فولهام پیشنهاد دادند قابل قبول نبود. همچنین دو، سه تیم از بوندس لیگا به اشکان پیشنهاداتی دادند که این پیشنهادات هم برای فولهام قابل قبول نبود ولی باید بگویم دژآگه خیلی درباره پیشنهاد العربی و تیم‌های آلمانی و انگلیسی فکر کرد. او  تصمیم گرفت دیگر به تیم‌هایی که در رده متوسط انگلیس یا آلمان هستند نرود که برای عناوین وسط جدول می‌جنگند.

فاضلی دلایل جالبی برای دفاه از این انتقال دارد: اشکان دژاگه می‌گفت «دن پترسکو» سرمربی العربی هم هیچ فرقی با ماگات ندارد و تمرینات آماده سازی‌اش در همان سطح است. فقط هوای قطر یک مقدار برای اشکان گرم است که به این مسئله هم به تدریج عادت خواهد کرد. اتفاقا چند روز پیش با یک مدیر از باشگاه‌های آلمانی صحبت می‌کردم و او هم تایید کرد که اگر پنج، شش سال قبل بود حضور یک بازیکن در لیگ‌های حاشیه خلیج فارس به معنای تمام شدن فوتبال بازیکنان بود ولی الان شرایط فرق می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها