کد خبر: ۲۳۹۷۵۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۸     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،داود توکلي با اعلام اين مطلب اظهار کرد: در جلسه اضطراري روز پنجشنبه 9 مرداد به جهت نرسيدن تيم ماکائو به پرواز و عدم حضور در تبريز مقرر شد اين تيم از چهاردهمين دوره رقابت‌هاي هندبال قهرماني جوانان آسيا کنار گذاشته شود.

به گزارش ايسنا، ماکائو با تيم‌هاي ايران، کره‌جنوبي، کويت، بحرين و عراق همگروه بود و طبق برنامه بايد از ساعت 19 روز شنبه با تيم ملي ايران بازي مي‌کرد.

توکلي خاطرنشان کرد: با توجه به عدم حضور تيم ماکائو در رقابت‌ها برنامه‌هاي گروه دوم رقابت‌ها تغيير يافت و روز شنبه دو بازي برگزار خواهد شد. از ساعت 16 تيم هاي عراق و کويت به مصاف هم مي روند و از ساعت 18 مراسم افتتاحيه و از ساعت 19، تيم‌هاي بحرين و کره جنوبي برابر هم خواهند ايستاد و تيم ايران با قرعه استراحت روبروست.

چهاردهمين دوره رقابتهاي هندبال قهرماني جوانان آسيا در تبريز با حضور يازده تيم برتر آسيا در دو گروه پنج و شش تيمي از يازده الي 23 مرداد با هم به رقابت خواهند کرد و سه تيم برتر اين رقابت‌ها جواز حضور در رقابت‌هاي جام جهاني سال 2015 برزيل را کسب خواهند کرد.

در تاريخ سيزده دوره قبلي رقابت‌ها، جوانان ايران در 9 دوره حضور داشته‌اند که بهترين عنوان کسب شده مقام دومي و مدال نقره 2008 عمان است. ايران براي چهارمين بار ميزبان اين رقابت‌ها انتخاب مي‌شود و پيش از اين دو بار تهران و يک بار مشهد طعم ميزباني را چشيده‌اند. مسابقاتي که هر دو سال يک بار از سال 1988 به طور منظم برگزار شده و ميزباني رقابت‌هاي امسال باز هم نصيب ايران شده است.

در تاريخ اين بازي‌ها، کويت با يازده حضور و کسب 9 مدال شامل پنج طلا، دو نقره و دو برنز پرافتخارترين است و پس از آن، قطر سه عنوان قهرماني و دو نقره و دو برنز از سيزده حضور کامل در کارنامه خود دارد. ضمن اينکه نبايد از کره جنوبي هم غافل شد که هفت بار در ديدار نهايي حاضر بوده و حاصل آن دو قهرماني و پنج عنوان نايب قهرماني است.

از جمع قهرمانان دوره‌هاي قبلي در اين دوره تيم‌هاي امارات متحده عربي و چين حضور ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها