يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۷۵۶
زمان انتشار: ۲۱:۳۱     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،به نقل از روابط عمومي فدراسيون کشتي، رقابت‌هاي بين‌المللي کشتي آزاد جام زيلکوفسکي لهستان از امروز با برگزاري مسابقات چهار وزن نخست در شهر دبروا در حال برگزاري است.

نتايج کشتي‌گيران کشورمان در اين مسابقات به شرح زير است:

در وزن 65 کيلوگرم سيد احمد محمدي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل علي نصري از افغانستان با نتيجه 12- 2 پيروز شد. وي در دور دوم کيوين هنکل از آلمان را با نتيجه 11 - صفر مغلوب کرد اما در دور سوم و مرحله نيمه نهايي مقابل کايا از ترکيه با نتيجه 7- 7 شکست خورد و راهي ديدار رده‌بندي شد. وي براي کسب مدال برنز با برنده کشتي گيران فرانسه و مکزيک روبرو مي شود.

در همين وزن ميثم نصيري پس از استراحت در دور نخست در دور دوم سروت کاسکان از ترکيه را با نتيجه 10- صفر شکست داد اما در مرحله يک چهارم نهايي مقابل ماگومد قربان علي اف از روسيه با نتيجه 6 – 4 شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت.

وي در اين مرحله ابتدا به مصاف کشتي گيري از ونزوئلا مي رود و در صورت برتري بر اين حريف، براي کسب مدال برنز به مصاف کشتي‌گيري از چين مي رود. در اين وزن کايا از ترکيه و قربان علي‌اف از روسيه به ديدار فينال راه يافتند.

در وزن 74 کيلوگرم رضا افضلي در دور نخست حامد از افغانستان را با نتيجه 13- صفر شکست داد وي در دور دوم مقابل جاکوب اسکارانکا از اسلواکي با نتيجه 13- صفر  مغلوب کرد وي در مرحله نيمه نهايي نيز مقابل رسول تيخايف از بلاروس با نتيجه 20- 9 به برتري رسيد و راهي ديدار فينال شد. حريف وي در ديدار پاياني جامبر کويلاشويلي از  گرجستان است.

در وزن 57 کيلوگرم ابراگيم الياس اف از روسيه و يوکي تاکاشي از ژاپن فيناليست شدند. شکست اسداله لاچينوف از بلاروس مقابل الياس اف از حوادث مهم اين وزن بود.

در وزن 97 کيلوگرم نيز رادوسلاو باران از لهستان و اليزبار اوديکادزه از گرجستان به ديدار فينال راه يافتند. شکست ابراهيم بلوکباشي از ترکيه مقابل جليل‌اف از بلاروس و پيروزي رادوسلاو باران مقابل ايوان يانکوفسکي از بلاروس از حوادث مهم اين وزن بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها