يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۷۷۱
زمان انتشار: ۲۱:۴۱     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،کارل هاينتس رومنيگه، مدير باشگاه بايرن مونيخ اعلام کرد هنوز هيچ اقدامي از سوي اين باشگاه براي جذب مارکو رويس، هافبک بازيساز بورسيا دورتموند صورت نگرفته است و باواريايي‌ها قصد ندارند تصميمي شتابزده براي جذب اين بازيکن آلماني اتخاذ کنند.

به گزارش تسنيم، مدتي است که شايعاتي در خصوص تمايل رويس براي تکرار کار دو هم‌تيمي‌ پيشين خود، ماريو گوتسه و روبرت لواندوفسکي جهت ترک دورتموند و پيوستن به بايرن مونيخ منتشر شده است اما رومنيگه اعلام کرد که توافقي ميان دو تيم براي انتقال رويس به آليانتس آره‌نا صورت نگرفته است.

رومنيگه 58 ساله در گفت‌وگو با نشريه بيلد آلمان به اين سؤال که آيا باوارايي‌ها قصد دارند براي جذب رويس دست به کار شوند، پاسخي دو پهلو داد و اظهار داشت: ترجيح مي‌دهم از يک سال پيش از آنکه تصميمي در مورد نقل‌وانتقالات تيم گرفته شود آن را کاملاً مورد بررسي قرار دهم اما در فوتبال مدرن امروز چنين کاري ديگر امکانپذير نيست.

مدير باواريايي‌ها افزود: در گذشته ما مي‌توانستيم در مورد برنامه‌ خود براي بازار نقل‌وانتقالات شفاف‌سازي کنيم اما امروز فلسفه متفاوتي شکل گرفته است.

رويس 25 ساله که مصدوميت شانس او را براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل گرفت، دوره ريکاوري خود را به پايان رسانده است و از چند وقت ديگر مأموريت خود را براي کمک به قهرماني بورسيا دورتموند در بوندس‌ليگا آغاز خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها