أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۸۰۸
زمان انتشار: ۲۱:۵۶     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، مهدي مهدوي‌کيا در خصوص انتخاب برترين‌هاي فوتبال گفت: برگزاري اين مراسم انگيزه جوانان را بالا مي‌برد و نشان مي‌دهد که ليگ ما در چه سطحي قرار دارد. انتخاب‌ها هميشه حاشيه داشته اما به نظرم بايد به آن احترام گذاشت و خوش‌بين بود.

به گزارش فارس، وي در مورد خداحافظي علي کريمي عنوان کرد: کريمي يکي از بهترين بازيکنان تاريخ فوتبال ايران است، من خودم چند تا از بهترين پاس‌هاي گلم را به کريمي دادم. کريمي جزو بازيکناني است که فکر نمي‌کنم ديگر در فوتبال ما تکرار شود، اميدوارم يکي از پسرانش جايش را بگيرد و يا بازيکني بيايد که حداقل بخشي از خاطرات او را زنده کند.

کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال در مورد خداحافظي کريمي که در سکوت انجام شد، گفت: همه بازيکنان باسابقه و قديمي دوست دارند خداحافظي بهتري داشته باشند، از اين متأسفم که ديگر نمي‌توانيم کريمي را در فوتبال ببينيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها