کد خبر: ۲۳۹۸۱۰
زمان انتشار: ۲۱:۵۹     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،امید ابراهیمی در مورد پیوستنش به استقلال، دلیل جدایی‌اش از سپاهان، تداخل پست بازی‌اش با آندرانیک تیموریان و ... صحبت‌‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

 

**: از اولین بازی استقلال مقابل راه‌آهن صحبت کن.

 

همیشه اولین بازی لیگ سخت است، چون تیم‌ها هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌اند. استقلال به خاطر جوانگرایی، تغییرات زیادی در تیم ایجاد کرده و به زمان احتیاج دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد. در بازی با راه‌آهن هدف‌مان این بود که گام اول را محکم برداریم. خدا را شکر موفق شدیم سه امتیاز را کسب کنیم و شروعی خوب در لیگ برتر داشته باشیم. بدون شک هفته به هفته بهتر خواهیم شد و به اهدافی که کادر فنی دارد، می‌رسیم.

 

**: چرا استقلال در نیمه اول سردرگم بازی کرد؟

 

گلی که در دقیقه دو دریافت کردیم، غافلگیرمان کرد. برای جبران گل و بازگشت به شرایط بازی تلاش زیادی کردیم ولی چون گل در همان ابتدای بازی زده شد، مقداری سردرگم بودیم.

 

**: برای استقلال این فصل چقدر شانس قهرمانی قائل هستی؟

 

استقلال تیم بزرگی است که در این فصل مدعی قهرمانی لیگ است. با احترامی که برای سایر تیم‌ها قائل هستم اما استقلال کادر فنی قوی و بازیکنان خوبی دارد و هواداران استقلال به چیزی غیر از قهرمانی فکر نمی‌کنند. استقلال پتانسیل قهرمانی دارد و همه تلاش مجموعه استقلال شاد کردن دل هواداران است.

 

**: چطور شد که در بازی با راه‌آهن هم تو بازی کردی و هم آندرانیک تیموریان؟

 

آندو در این بازی بال راست بود. نظر کادر فنی بود که چه بازیکنانی در زمین حضور داشته باشند و فکر نمی‌کنم مشکل و یا تداخلی برای بازی کردن همزمان من و آندو پیش بیاید. برخی مواقع به خاطر تاکتیک‌های تیمی، سرمربی تشخیص می‌دهد که دو هافبک دفاعی در ترکیب تیم حضور داشته باشند.

 

**: امیر قلعه‌نویی به بازی تو اعتقاد دارد. فکر می‌کنی بتوانی مانند سپاهان در استقلال هم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاری تا انتظار قلعه‌نویی و هواداران استقلال را برآورده کنی؟

 

به استقلال آمده‌ام که تلاش کنم تا انتظار قلعه‌نویی و هواداران را برآورده کنم. در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم و هواداران استقلال بدانند برای خوب بازی کردن همه تلاشم را انجام می‌دهم.

 

**: همراه تیم ملی به جام جهانی 2014 برزیل نرفتی. فکر می‌کنی بتوانی از استقلال بار دیگر به تیم ملی دعوت شوی؟

 

مطمئناً رسیدن به پیراهن تیم ملی یکی از اهدافی بود که باعث شد به استقلال بیایم. دوست دارم در استقلال عملکردی داشته باشم که دوباره به تیم دعوت شوم. ضمن اینکه هر بازیکنی دوست دارد لژیونر شود که من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

 

**: سال‌های خوبی در سپاهان گذراندی. چرا تصمیم گرفتی از این تیم جدا شوی؟

 

شاید برخی‌ها بگویند امید ابراهیمی قصد دارد بهانه بیاورد ولی من دنبال تجربه جدیدی بودم. چهار سال خیلی خوب را در سپاهان پشت سر گذاشتم و بهترین روزهای من در اصفهان رقم خورد اما من استقلال و امیر قلعه‌نویی را دوست دارم و تصمیم داشتم با آمدن به استقلال تجربه جدیدی کسب کنم. من نه با زلاتکو کرانچار و نه با هیچکس دیگری در سپاهان مشکلی نداشتم. کرانچار من را می‌خواست و با من صحبت کرده بود اما دوست داشتم در استقلال و زیر نظر قلعه‌نویی بازی کنم.

 

**: زمانی که به استقلال پیوستی، خیلی‌ها معتقد بودند که قرار است جای آندرانیک تیموریان در استقلال را پر کنی...

 

این موضوع را نشنیده بودم. در این فصل بازی‌های زیادی در پیش داریم و سرمربی است که تشخیص می‌دهد چه کسی بازی کند. آندو بازیکن تیم ملی است و هر بازیکنی دوست دارد کنار او بازی کند. فکر نمی‌کنم بازی کردن من و آندو تداخلی با هم داشته باشد.

 

**: در استقلال پیراهنی را می‌پوشی که جواد نکونام آن را بر تن می‌کرد. این مسائل برای تو حاشیه‌ساز نشد؟

 

به این مسئله فکر نکرده بودم و بهتر است صحبتی هم انجام ندهم. من در سپاهان شماره 15 را می‌پوشیدم و زمانی که به استقلال آمدم متوجه شدم هرایر مگویان قرار است این شماره پیراهن را بر تن کند. از آنجایی که شماره 6 در لیست استقلال خالی بود، تصمیم گرفتم که این شماره را انتخاب کنم. این پیراهن بر تن بزرگانی چون محمود فکری و جواد نکونام بوده و باعث افتخار من است که پیراهن شماره 6 را می‌پوشم.

 

**: چرا کمتر حاضر به گفت‌وگو با رسانه‌ها می‌شوی؟

 

حرف زدن من خیلی هم کم نیست اما ترجیح می‌دهم که همه تمرکزم به تمرین و بازی‌های استقلال باشد.

 

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها