أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۰۴۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری قم نا ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و اصل نودم مجلس  شورای اسلامی در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم هرگونه دخالت نمایندگان قم را در عزل و نصب ها رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری قم نا  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم قم،امیرابادی فراهانی ، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی هیچ گونه دخالتی در عزل و نصب مدیران استان ندارندو شان نماینده رابیشترازاین میدانیم که درعزل و نصب دخالت کنیم.

amirabadi-head


عضو کمیسیون برنامه و بودجه و اصل نودم مجلس جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را وحشیانه خواند و بیان کرد: کشورهای اسلامی باید سکوت خود را در برابر این جنایات بشکنند. وی با اشاره به وضعیت مسکن مهر و میزان رضایت مردم از این طرح ادامه داد: این طرح در دولت دهم و یازدهم به خوبی آغاز شد، اما انتخاب افراد نامناسب برای مدیریت این طرح از جمله مشکلات آن بوده است که در راستای برطرف‌سازی این مشکلات نباید از انجام هیچ اقدامی دریغ شود.
وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات وزیری راد، برای سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آرزوی توفیق کرد.
در این مراسم احمد امیرابادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم، محمد دلبری شهردار قم، سیدعلی اکبر طاهایی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رضا فقیهی معاون هماهنگ‌ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و حسین بابایی مسئول سازمان بسیج کارگری استان قم به همراه کارآفرینان و کارگزاران شهر کریمه اهل بیت(س) حضور داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها