کد خبر: ۲۴۰۸۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: شاید پرسپولیسی‌ها از جذب نکردنم پشیمان باشند اما امیدوارم موفق شوند و نتیجه بگیرند.
به گزارش پایگاه 598،احمد آل‌نعمه بعد از چند فصل دوری به تراکتورسازی برگشته و با توجه به حضورش در جام جهانی بازیکنی مورد توجه است. این بازیکن در آستانه دیدار تیمش برابر ذوب آهن درباره حضور در تراکتورسازی و تیم ملی با خبرنگار تسنیم صحبت کرد.

 

 *در این فصل از تیم‌های مختلفی پیشنهاد داشتی اما در نهایت تراکتورسازی را انتخاب کردی.
 

بعد از جام جهانی چهار - پنج پیشنهاد خوب داشتم اما با مشورت تراکتورسازی را انتخاب کردم چراکه هم سرمربی تراکتورسازی بسیار خواهان حضورم در این تیم بود و هم تجربه قبلی من از اقامت در تبریز تجربه خوبی بود. شاید فصل فوتبالی خوبی با قلعه نویی در تراکتورسازی نداشتم اما زندگی من در آن دوران همراه با آرامش بود. آسیایی بودن تیم هم در انتخابم تاثیرگذار بود.

*پیشنهادهای دیگری هم بود؟
 

با فولاد و نفت هم مذاکره داشتم اما به توافق نرسیدیم. فولاد تیم شهرم بود اما آنها چند روزی خبری ندادند و بعد هم سعداوی گفته بود که اسکوچیچ می خواهد درباره رقم پیشنهادی من فکر کند.
 

* خودت تمایل داشتی به پرسپولیس بروی؟
 

در پرسپولیس هم از طرف وکیل دایی با من صحبت شد اما آنها گفتند باید تکلیف جلال حسینی روشن شود که من هم نمی‌توانستم صبر کنم و بعد از مذاکره با نظمی مدیرعامل تراکتورسازی و خطیبی به این تیم آمدم.

* خطیبی بلافاصله بعد از جام جهانی به تو پیشنهاد داده بود؟
 

بله البته مذاکرات رسمی نبود و در آن زمان به خطیبی گفتم تازه آمده‌ام و باید یک هفته استراحت کنم و پیشنهادات را بسنجم.
 

* البته با وجود تمایلت به پرسپولیس، استقلال هم به دنبال جذب تو بود؟
 

با استقلال هم صحبت کردم، آنها گفتند که قرار است امیر حسین صادقی به اروپا برود اما این اتفاق نیفتاد و او در استقلال ماند. به هر صورت من و صادقی هم پست هستیم.
 

* تراکتورسازی چقدر برای قهرمانی و موفقیت در آسیا شانس دارد؟
 

متاسفانه چند بازیکن خوب در پست های مختلف جدا شدند اما تیم خوبی داریم و تلاش می‌کنیم با همت بازیکنان و حمایت تماشاگران در کورس قهرمانی باشیم. ضمن اینکه در آسیا به فکر صعود از مرحله گروهی هستیم.
 

* شاید پرسپولیسی‌ها از جذب نکردنت پشیمان باشند؟

شاید اینطور باشد البته آنها دو دفاع وسط یعنی بنگر و نورمحمدی را دارند. امیدوارم موفق باشند و بتوانند نتیجه بگیرند.
 

* حضور در جام جهانی هم تجربه ارزشمندی برایت بود.

ما از فروردین در اردوی تیم ملی بودیم و فکر می‌کنم همه بازیکنانی که این مدت در اردوی جام جهانی بودند هرکدام 5 سال به سابقه فوتبالی‌مان اضافه شد. خود من شرایط فیزیکی این فصل را در هیچکدام از فصل‌های گذشته نداشتم.


* شاید بسیاری فکر می‌کردند در نهایت از فهرست تیم ملی خط بخوری.


اولین بار برای بازی با کویت در کرج دعوت شدم و با توجه به عملکردم در اردوی آفریقای جنوبی و سپس در دیدارهای تدارکاتی توانستم نظر کی‌روش را جلب کنم.


*شایعه اینکه از بازیکنان خواسته شده بود مقابل بوسنی ببازند و تو هم به همین دلیل به مسئولان فدراسیون اعتراض کرده بودی چقدر صحت داشت؟
 

واقعا چنین چیزی نبود و این یک شایعه خنده‌دار است. همه بازیکنان با تمام قوا به میدان رفتند اما بعد از دو دیدار سخت مقابل نیجریه و آرژانتین کمی افت داشتیم.
 

*تو هم با ماندن کی‌روش موافقی؟
 

قطعا ماندن کی‌روش بسیار خوب است و ما با او می‌توانیم در جام ملت‌های آسیا برای قهرمانی تلاش کنیم.
 

*هفته اول پیروز شدید و این هفته با ذوب آهن بازی دارید؟

بله خوشبختانه هفته اول پیروز شدیم و امیدوارم مقابل ذوب آهن نتیجه بگیریم. بازی در خانه این تیم است اما ما با قدرت برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها