کد خبر: ۲۴۱۸۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
جدول سوانح هوایی ۳۵ سال اخیر ایران؛
پس از انتشار این اخبار، متاسفانه روزنامه های زنجیره ای و حامی دولت در اقدامی شرم آور، مقصر حادثه را "تولید داخل" و هواپیمای ایران 140 معرفی کردند/ هواپیمای ایران 140 یکی از مطمئن ترین و سیف ترین وسیله های پروازی کلاس خود میباشد/ پایگاه 598 جدول حوادث هوایی 35 سال اخیر ایران را منتشر میکند تا مشخص شود کدام هواپیما و کدام شرکت سازنده باید محکوم شود

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، دیروز یک فروند هواپیمای مسافربری در شمال فرودگاه مهرآباد سقوط کرد. در این حادثه دلخراش متاسفانه بیش از 40 تن از هموطنان ایرانی کشته و زخمی شدند.

پس از انتشار این اخبار، متاسفانه روزنامه های زنجیره ای و حامی دولت در اقدامی شرم آور، مقصر حادثه را "تولید داخل" و هواپیمای ایران 140 معرفی کردند، چرا که این هواپیما محصول مشترک ایران و اکراین است و اینبار نمی توانستند مقصر را وجود تحریم ها معرفی کرده و بر کوس وادادگی و مذاکره با آمریکا بدمند.

این در حالی است که از نظر فنی، هواپیمای ایران 140 یکی از مطمئن ترین و سیف ترین وسیله های پروازی کلاس خود میباشد. از این رو و در جهت تنویر افکار عمومی پایگاه 598 به بررسی حوادث هوایی 35 سال اخیر ایران میپردازد تا مشخص شود کدام هواپیما و کدام شرکت سازنده باید محکوم شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها