کد خبر: ۲۴۲۰۹۹
زمان انتشار: ۲۲:۱۷     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
مهاجم نفت تهران گفت: «دیگر وقت آن رسیده که کی‌روش و سایر مربیان تیم‌های بزرگ سروش را با نگاهی خریدارانه‌تر ببینند و...!»
به گزارش پایگاه 598، سروش رفیعی یا به قول عادل فردوسی‌پور، فابرگاس (!) فوتبال ایران در دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از شاگردان علی دایی ظاهر شد و ستاره مسابقه لقب گرفت.

 

رفیعی جوان یک گل زد و یک بار هم تیر دروازه نیلسون را لرزاند و در طول بازی با پرسپولیس بارها با تکنیک ناب و دریبل‌های تماشایی‌اش کابوس مدافعان سرخ شد تا تحسین خیلی‌ها را برانگیزد.

 

یکی از کسانی که همیشه از رفیعی به نیکی یاد می‌کند، غلامرضا رضایی، همشهری این جوان شیرازی است. دیروز که به طور اتفاقی با غلامرضا رضایی برخورد کردیم، مهاجم کنونی نفت تهران به ما گفت: «سروش رفیعی یکی از استعدادهای ناب فوتبال ماست که همین امروز باید در تیم بزرگی مثل پرسپولیس توپ بزند. البته او در فولاد راحت است و آزادی عمل کافی دارد اما سروش آنقدر توانایی و استعداد دارد که پیراهن تیم ملی را بپوشد و حتی به اروپا برود. به نظرم دیگر وقت آن رسیده که کی‌روش و سایر مربیان تیم‌های بزرگ سروش را با نگاهی خریدارانه‌تر ببینند و...!»

 

به راستی اگر ما هم یک همشهری مثل غلامرضا رضایی داشتیم، دیگر هیچ غمی نداشتیم! از شوخی گذشته سروش رفیعی از آن دست بازیکنانی است که تکنیک فوق‌العاده‌ای دارد و به قول دیه‌گو مارادونا ارزش آن را دارد تا بلیت بخری، به استادیوم بروی تا فوتبالش را به تماشا بنشینی.

رادنیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها