کد خبر: ۲۴۳۴۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، جمشید نظمی در مورد جلسه امروز مدیران باشگاه‌های لیگ برتری با رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ اظهار داشت: در خصوص بحث حق پخش تلویزیونی صداوسیما مدیران نقطه نظرات خود را در مورد عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی از سوی صداوسیما ارائه دادند و در این مورد بحث شد.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: در پایان جلسه تصمیم گرفته شد که با صداوسیما آخرین مذاکرات انجام شود و اگر نتیجه‌ای اعلام نشد از هفته پنجم لیگ اجازه ورود دوربین‌های صداوسیما به داخل ورزشگاه داده نشود. مدیران باشگاه‌ها به همراه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بیانیه‌ای داده و همه مدیران آن را امضا کردند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بیش از 2 ماه است که پیگیر مسئله حق پخش تلویزیون بودند و مذاکراتی با مسئولان صداوسیما انجام داده بودند اما تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نماینده باشگاه‌ها برای گرفتن مطالبات آنها هستند که بتوانند حق باشگاه‌ها را بگیرند؛ اگر هم دوربین‌های صداوسیما در چند هفته مسابقات لیگ وارد ورزشگاه شدند به این دلیل بود که در حال مذاکره در خصوص گرفتن حق پخش تلویزیون بودیم.

نظمی در مورد وضعیت تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: تراکتورسازی بازی‌های خوبی ارائه می‌دهد و امیدوارم بهتر از این نیز شود.

وی در خصوص جریمه 35 درصدی علی کریمی از سوی باشگاه تراکتورسازی تبریز، گفت: قرار نیست کریمی این جریمه را پرداخت کند بلکه از بقیه قرارداد او که باید پرداخت می‌کردیم کسر خواهد شد. این جریمه کمیته انضباطی برای او تعیین کرده و من وارد آن نمی‌شوم. کریمی طبق قراردادی که با باشگاه‌ بسته متعهد به امضای خود است. او برخلاف قانون مصاحبه کرده و کمیته انضباطی برای او جریمه 20 درصدی در نظر گرفته است، 15 درصد بقیه نیز جریمه‌ای بود که برای کل تیم در نظر گرفته شده بود که مجموع جرایم کریمی به 35 درصد رسیده بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد اینکه ممکن است در کمیته استیناف این جریمه کم شود، تصریح کرد: زمانی که کمیته انضباطی رأی را اعلام کرد بازیکن 48 ساعت فرصت داشت که به آن اعتراض کند.

نظمی در خصوص اینکه آیا رسول خطیبی مدرک A را دارد یا نه، گفت: خطیبی مدرک A ندارد و مدرک B را دارد. او در کلاس‌های A ثبت‌نام کرده و در اولین فرصت‌ در این کلاس‌ها شرکت می‌کند.

وی اضافه کرد: خطیبی حکم سرمربیگری ندارد اما کارت مربیگری دارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در پاسخ به اینکه آیا حسین برادر رسول خطیبی به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتورسازی می‌نشیند گفت: برادر رسول هم سرمربی تراکتورسازی نیست؛ ما با عنوان کارت سرمربی شخصی را روی نیمکت نداریم ولی از نظر ما رسول خطیبی سرمربی تیم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها