کد خبر: ۲۴۴۲۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
ملی پوش پینگ پنگ می گوید با توجه به آمادگی اش، نمی داند که چرا از لیست اعزامی به بازی های آسیایی خط خورده است.

نیما عالمیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره انتخاب شدن نوشاد عالمیان و افشین نوروزی اظهار کرد: من برای بازی های آسیایی آماده هستم و از نظرمربی هم آماده تر از بقیه هستم اما نمی دانم چه شده است که من را انتخاب نکرده اند و نمی دانم چطور باید حقم را بگیرم.

وی با بیان این که فدراسیون به دنبال آن است تا تیم ملی به صورت کامل به اینچئون اعزام شود، گفت: می دانم فدراسیون تلاش می کند تا بیش از دو بازیکن به بازی های آسیایی بروند اما حالا که من از لیست اعزامی خط خورده ام نمی دانم به چه کسی باید گلایه کنم ؟ باورم نمی شود از اینچئون خط خوردم.

عالمیان خاطرنشان کرد: حدود سه سال است که نفر دوم ایران هستم و درلیگ نیز بهترین بازیکن بودم حتی برای مسابقات جهانی هم ترکیب من و نوشاد را برای اعزام به ژاپن انتصاب کردنددر حالی که بازیکنان دیگر در انتخابی شرکت کردند. حالا که یکی دوماه است رنکینگم پایین آمده باید من را کنار بگذارند؟ معتقدم کاش انتخابی برگزار می شد تا هر فردی که توانایی بیشتری داشت به این رقابت ها می رفت.

این ملی پوش پینگ پنگ ادامه داد: اگر انتخابی برگزار می شد حتی پوریا عمرانی، مهران احدی و محمدرضا اخلاق پسند فرصت آن را داشتند که در این رقابت ها شرکت کنند تا حق هر ورزشکاری بود به اینچئون می رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها