کد خبر: ۲۴۴۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۰۴ آبان ۱۳۹۰
"صراط" - نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها امسال هم مانند دوره های گذشته با حاشیه های فراوانی همراه است .
از مباحث سیاسی بین غرفه داران و رسانه های مختلف گرفته تا آرایش غرفه ها به شیوه های خاص .
اما در این میان و در نگاه اول چیزی که بیشترین توجهات را نسبت به محتوای اصلی نمایشگاه مطبوعات به خود جلب کرده است طراحی دکور غرفه های برخی از رسانه های دهان پر کن است .
خبر گزاری جمهور اسلامی (ایرنا) و روزنامه ایران با در اختیار گرفتن فضایی بسیار در محوطه نمایشگاه غرفه های خود را به شیوه ای متفاوت برای مخاطبان تزئین کرده اند .
روزنامه همشهری هم مانند سالهای گذشته برای ضمیمه های خود در غرفه همشهری مکانی را تعبیه کرده است .
اما ظاهرا سهم هزینه کردن روزنامه جام جم وابسته به سازمان صدا و سیما بیشتر از هزینه های صورت گرفته برای رسانه های وابسته به دولت است .
البته خبرگزاری فارس نیز در غیاب سید نظام الدین موسوی مدیرعامل این خبرگزاری که به سفر حج رفته است ظاهرا در رقابت برای اول شدن در هزینه کردن برای غرفه آرایی قرار دارد .
هر چند که نوع غرفه آرایی و زیبا کردن ظاهری غرفه ها در جذب مخاطبان حاضر در نمایشگاه اثر گذار است اما صرف اینگونه هزینه ها که نمایشگاه مطبوعات را به نمایشگاه دکوراسیون تیدیل کرده است در نوع خود جالب توجه به نظر می رسد .
اما نگاهی گذرا به غرفه روزنامه کیهان به خوبی مشخص خواهد کرد میان ایرنا ، ایران ، همشهری و جام جم و کیهان تفاوت از زمین تا آسمان است .
در زیر تصاویر غرفه ی رسانه های حاضر در هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها را مشاهده می نمائید .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جریان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
اپن بودن کیهان نشان از پاسخگوئی و نبودن پشت دژ ها و .... است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها