أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۵۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز مجمع عمومی این فراکسیون گفت که در این جلسه له یا علیه استیضاح وزیر علوم جمع‌بندی صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه 598، منصور حقیقت‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ما امروز در جلسه مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت بحث مبسوطی در مورد استیضاح آقای فرجی دانا داشتیم و در این جلسه اقدامات ریاست مجلس برای اینکه استیضاح به صحن مجلس نکشد و تلاش‌ها برای حکمیت و حل مشکل بین وزیر و استیضاح‌کنندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی دلایل استیضاح‌کنندگان و پاسخ‌های ارائه شده از سوی وزیر علوم در جلسات مختلف تصریح کرد: در واقع در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت شرایط برای اعضا ترسیم شد و جمع‌بندی فراکسیونی انجام نشد که آیا به وزیر علوم رأی بدهیم یا نه.

حقیقت پور در پایان تأکید کرد که اعضای مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت له یا علیه استیضاح وزیر علوم جمع‌بندی نداشته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها