کد خبر: ۲۴۴۵۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
هفتمین سفر استانی دولت یازدهم به اردبیل با ورود روحانی به فرودگاه اردبیل از دقایقی پیش آغاز شد .
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دقایقی پیش هواپیمای حامل رئیس جمهور به همراه دولت تدبیر و امید و هیئت همراه در فرودگاه اردبیل بر زمین نشست و دارالارشاد که میزبان هفتمین سفر استانی رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید است آغوش خود را بر روی میهمانان خود گشود تا رئیس جمهور و هیئت دولت در سفر دو روزه به اردبیل بتوانند با مردم غیرتمند دیار سبلان دیدار کنند.

رئیس جمهور بعد از استقبال رسمی از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار، اعضای شورای تامین و مقامات استان اردبیل و انجام مصاحبه ابتدایی با خبرنگاران به سمت ورزشگاه تختی اردبیل حرکت کرد تا سخنرانی عمومی خود را در این ورزشگاه و در دیدار عمومی با مردم انجام دهد.

در این سفر دو روزه رئیس جمهور با علما، ایثارگران، نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان نشست‌هایی را برگزار خواهد کرد و در دو بازدیدی که برای رئیس جمهور تدارک دیده شده بعد از حضور در جلسه شورای اداری استان و نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه به سفر خود پایان خواهد داد.

در این سفر قرار است تعدادی از معاونان رئیس جمهور و وزرا نیز در شهرهای دهگانه این استان حضور پیدا کنند و ملاقات‌هایی با مردم، مسئولان و مقامات محلی و شهرستانی انجام شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها