کد خبر: ۲۴۵۸۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت : بارندگی های رگباری عصر روز یکشنبه موجب جاری شدن سیل در برخی مناطق استان از جمله شهرستان بجنورد شد.
به گزارش پایگاه 598 ، ˈمحسن لعل قادریˈ در گفت و گو با ایرنا افزود: تا کنون گزارشی از فرمانداری های استان در زمینه خسارات احتمالی جریان سیل دریافت نشده است.

وی گفت : در حال حاضر تنها گزارش های دریافتی مربوط به خسارات بارندگی ها و جریان سیل مربوط به عصر روز شنبه هفته جاری در شهرستان مانه و سملقان است.

لعل قادری گفت: گروه هایی برای برآورد میزان خسارات وارده به این شهرستان اعزام شده اند.

مدیرکل عشایر خراسان شمالی گفت: بارش رگباری، جاری شدن سیل و تندباد در روزهای جمعه و شنبه به 100 خانوار عشایر ساکن در مناطق ییلاقی مانه و سملقان خراساان شمالی خسارت زد.

ˈجلیل رمضانیˈ اظهار کرد : هم اکنون 120 خانوار عشایری در منطقه قره میدان این شهرستان سکونت دارند که جاری شدن سیل و تندباد موجب وارد شدن خسارت به این قشر از جامعه شده است.

وی افزود: جاری شدن سیل به چادر، موادغذایی، علوفه دستی برخی از خانوارها ضرر وارد کرده و تندباد نیز هشت تخته چادر را از بین برد.

وی گفت: این اداره کل با همکاری جمعیت هلال احمر 20 تخته چادر و موارد غذایی برای 100 خانوار عشایر سکونت در منطقه قره میدان ارسال کرد.

بارش های رگباری و جاری شدن سیل در فصل تابستان هر سال خسارات های به کشاورزان و دامداران خراسان شمالی وارد می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها