کد خبر: ۲۴۶۲۷۸
زمان انتشار: ۱۷:۰۰     ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید گفت که تماشای بازی مردانش در هفته اول لالیگا از جایگاه ویژه کار سختی بوده هرچند باید این وضعیت را که مجازات تخلف اخیرش است، بپذیرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از  خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه پس از تساوی بدون گل تیمش در خانه رایو وایکانو، دیداری که به خاطر محرومیت از حضور روی نیمکت روخی بلانکو مجبور بود آن را از جایگاه ویژه تماشا کند، گفت که عملکرد مدافع عنوان قهرمانی لالیگا در نیمه اول این بازی خوب بوده اما در مجموع تیم میزبان عملکرد بهتری ارائه کرده است.

سیمئونه به خاطر اعتراض و درگیری‌اش با داور و داور چهارم بازی برگشت سوپرجام اسپانیا و همچنین سرپیچی‌اش از فرمان داور برای رفتن به رختکن پس از اخراج از نیمکت اتلتیکومادرید در آن بازی 8 جلسه از نشستن روی نیمکت روخی‌بلانکو محروم شد و اولین جلسه محرومیتش را در بازی برابر رایو وایکانو تجربه کرد.

او در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: بازی 90 دقیقه است. در نیمه اول اتلتیکومادرید بازی بسیار خوبی ارائه کرد. ما سه موقعیت مسلم گلزنی داشتیم، پرتکاپو بودیم و بازی عرضی خوبی داشتیم اما نتوانستیم گل بزنیم. در نیمه دوم، رایو بهتر بازی کرد. ما مقابل یک دیوار بازی نمی‌کردیم، مقابل یک تیم قرار داشتیم.

سیمئونه در خصوص دور بودنش از نیمکت اتلتیکومادرید و تماشای بازی از جایگاه ویژه اعتراف جالبی داشت و گفت که تصور نمی‌کرد اگر روی نیمکت تیمش هم نشسته بود چیزی عوض می‌شد و مردانش می‌توانستند نتیجه بگیرند.

او تصریح کرد: تشخیص آنچه در بازی رخ می‌دهد از آن ارتفاع بالا به خوبی امکان پذیر نبود، هرچند فکر نمی‌کنم اگر روی نیمکت تیم هم نشسته بودم چیزی بهتر می‌شد. ما پیش از این دیدار دو بازی در روزهای سه‌شنبه و جمعه در سوپرجام انجام داده بودیم و در نیمه دوم می‌شد خستگی را در بازیکنان ما حس کرد.

سیمئونه درباره محرومیت هشت جلسه‌ای که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا برای او به خاطر تخلفاتش در بازی برگشت سوپرجام در نظر گرفته است، عنوان کرد: برای آن کسانی که این تصمیم را گرفته‌اند احترام فراوانی قائل هستم.

سرمربی روخی‌بلانکو در رابطه با عملکرد سه مهاجمی که برای بازی برابر رایو وایکانو به میدان فرستاد گفت: این سه مهاجم تا به حال در چند بازی کنار هم قرار گرفته‌اند. گریزمان در سمت چپ خط حمله عملکرد خوبی داشت، همینطور خیمنز. فکر می‌کنم او با عملکردش در نیمه اول توانست همه را غافلگیر کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها