کد خبر: ۲۴۷۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۷ آبان ۱۳۹۰
وزرای علوم، ارتباطات، رفاه اجتماعی، نفت، صنعت، نیرو و ورزش این هفته در کمیسیون‌های آموزش، اجتماعی، انرژی، بهداشت، صنایع، عمران و فرهنگی حاضر می‌شوند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی صبح روز دوشنبه این هفته نشست مشترکی با کامران دانشجو وزیر علوم و معاونان وی خواهند داشت.

دانشجو همچنین عصر روز سه‌شنبه به منظور پاسخگویی به سؤالات وکیل سپه‌اجیرلو نماینده پارس‌آباد، سید‌حسین دهدشتی نماینده آبادان و حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آبادغرب در کمیسیون مذکور حضور می‌یابد.

رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات نیز این هفته با حضور در کمیسیون اجتماعی به سؤال عیسی جعفری نماینده بهار و کبودرآهنگ پاسخ می‌دهد.

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی این هفته برای پاسخگویی به سؤالات داریوش قنبری نماینده ایلام و محمود احمدی‌بیغش نماینده شازند در کمیسیون اجتماعی حاضر می‌شود.

رستم قاسمی وزیر نفت با حضور در کمیسیون انرژی پارلمان به سؤالات عیسی جعفری نماینده بهار و کبودرآهنگ، علی عزتی نماینده دهلران، فرهاد تجری نماینده قصرشیرین، مصطفی رضاحسینی نماینده شهر بابک، غلامعلی میگلی‌نژاد نماینده بوشهر و سیروس سازدار نماینده مرند و جلفا پاسخ می‌گوید.

کمیسیون بهداشت مجلس نیز عصر روز سه‌شنبه از عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دعوت کرده تا با حضور وی چگونگی اجرای مواد برنامه پنجم توسعه مرتبط با وظایف آن وزارتخانه را بررسی کند.

قیمت فرآورده‌ها و خوراک پتروشیمی با توجه به قانون بودجه سال 1390 و مشکلات و ارائه راهکار برای استفاده از توانمندی‌های سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران عصر روز سه‌شنبه با حضور رستم قاسمی و مهدی غضنفری وزرای نفت، صنعت و معدن در کمیسیون صنایع و معادن مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز هفته جاری با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به سؤالات سید نجیب حسینی نماینده مینودشت، محمد ضابطی نماینده نطنز و مصطفی رضاحسینی نماینده شهر بابک پاسخ می‌دهد.

اعضای کمیسیون عمران هم شامگاه روز سه‌شنبه نشست مشترکی با مجید نامجو وزیر نیرو در محل این وزارتخانه خواهند داشت.

محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان عصر روز سه‌شنبه برای پاسخگویی به سؤال بهمن محمدیاری نماینده تالش که به نمایندگی از ۱۵ نفر از وکلای ملت سؤال را مطرح می‌کند، به کمیسیون فرهنگی مجلس می‌رود و پس از پاسخگویی به این سؤال، در خصوص مسائل جاری ورزش و جوانان به بحث و تبادل‌نظر با اعضای کمیسیون فرهنگی می‌پردازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها