کد خبر: ۲۴۷۲۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «این 3 امتیاز از سوهان قم هم شیرین تر بود خصوصا اینکه یک هفته سخت را پشت سر گذاشته بودیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت فوتبال ایران، سرویس ورزشی جام نیوز، پرسپولیس با شکست دادن صبای قم توانست به یک آرامش نسبی برسد و حالا سرخپوشان تهرانی درصدد هستند تا خیلی زود امتیازهای از دست رفته را جبران کرده و به کورس قهرمانی برگردند. محمد نوری کاپیتان پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و بازی های آینده به سوالات پاسخ می‌ دهد. او البته در مورد مشکلات مالی هم حرف می‌ زند و از این ناراحت است که چیزی در این باشگاه تغییر نکرده است.

 

* مثل اینکه با شکست دادن صبا تا حدودی به آرامش رسیدید؟

- بله همین طور است. ما خوب بازی کردیم و صبا حرفی برای گفتن نداشت. این برد را تقدیم به هواداران می‌ کنیم که 90 دقیقه پرسپولیس را تشویق کردند. از تماشاگران پرسپولیس می خواهیم در بازی با تراکتور به میدان بیایند و 90 دقیقه تیم را تشویق کنند. پیروزی در این بازی برای ما بسیار مهم است و اگر تراکتور را ببریم روی غلطك می‌ افتیم.

 

* برد در قم به اندازه سوهان این شهر شیرین بود، درست است؟

- این 3 امتیاز از سوهان قم هم شیرین تر بود خصوصا اینکه یک هفته سخت را پشت سر گذاشته بودیم.

 

* برخی معتقدند شاید چنین بردهایی مقطعی باشد و مشکلات پرسپولیس ادامه داشته باشد. نظر خودت چیست؟

- ما به هیچ عنوان دنبال بردهای مقطعی که حکم مُسکن را داشته باشد نیستیم. 4 بازی در تهران داریم که باید از 4 بازی 12 امتیاز بگیریم. از هواداران می‌ خواهیم که ما را تنها نگذارند.

 

* بعضی ها از بازیکنان پرسپولیس انتقاد می‌ کنند که چرا دوباره بعد از یک برد حرف از مشکلات مالی زده اید. در این مورد چه صحبتی داری؟

- بچه ها واقعا مشکل دارند و بابت این فصل پولی نگرفته ایم. چند ماه پیش این همه تغییر مدیریتی در پرسپولیس ایجاد شد که این شرایط عوض شود ولی متاسفانه تغییرات مدیریتی وضعیت پرسپولیس را بدتر کرد. بچه های ما پولی نگرفته اند و حتی طلب های پارسال هم باقی مانده است.

 

* باشگاه قول نداده که این مشکلات را حل کند؟

- متاسفانه باشگاه به تعهداتش عمل نمی‌ کند و خبری هم نیست. با این حال خودتان می‌ بینید که بازیکنان پرسپولیس کم نمی‌ گذارند. اینکه چک اسپانسر پاس نمی‌ شود یا چنین مشکلاتی وجود دارد، ارتباطی به ما ندارد. قراردادها را هم كم كردند تا مثلا مشكلات حل شود ولی چیزی عوض نشده است.

 

* اختلاف 7 امتیازی با استقلال که الان در صدرجدول قرار دارد شما را نگران  نمی‌ کند؟

- ما نگران نیستیم و این اختلاف 7 امتیازی قابل جبران است. ما کاری به دیگر تیم ها نداریم و فقط باید به نتایج خودمان توجه کنیم.

 

* در مورد عملکرد خودت در 2 بازی اخیر چه صحبتی داری؟

- خدا را شکر بد نبود. با اینکه بعد از 6 ماه در ترکیب ثابت قرار گرفتم ولی تلاش کردم تا بازیکن تاثیرگذاری باشم. امیدوارم در بازی های آینده هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها