أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۴۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
تونی کروس 24 ساله از ارکان اصلی قهرمانی آلمان در جام جهانی بود. او دیگر میلی به حضور در مونیخ نداشت و رئال با تنها 30 میلین یورو، او را به خدمت گرفت.

به گزارش پایگاه 598، پنجره تابستانی نقل و انتقالات تابستانی اروپا شب گذشته بسته شد. در این فصل نقل و انتقالات به دلیل نزدیکی به جام جهانی، این تورنمنت تاثیر به سزایی در بالا رفتن قیمت بازیکنان داشت.

خبرنگار بانک ورزش، 15 خرید بزرگ و گران قیمت این تابستان را گردآوری کرده است.

15 - مهدی بن عطیه، بازیکن فرانسوی-مراکشی آ.اس رم ایتالیا با مبلغ 26 میلیون یورو به جمع باواریایی ها پیوست تا این فصل را در تیم قهرمان سری آ بازی کند. 

14 - آنتونیو گریژمان، درخشش او در تیم ملی فرانسه در جام جهانی باعث شد تا دیگو سیمئونه او را از رئال سوسیه داد با مبلغ 30 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید بیاورد.

13 - تونی کروس، کارشناسان فوتبال جهان، این خرید را بهترین خرید این فصل می دانند. تونی کروس 24 ساله از ارکان اصلی قهرمانی آلمان در جام جهانی بود. او دیگر میلی به حضور در مونیخ نداشت و رئال مادرید با تنها 30 میلین یورو، او را به خدمت گرفت. 

12 - آدام لالانا، هافبک هجومی 23 ساله ساوتهمپتون با 31 میلیون یورو به لیورپول پیوست. لالانای انگلیسی فصل خوبی را در ساوتهمپتون پشت سر گذاشت. 

11 - سسک فابرگاس، شوک بزرگ نقل و انتقالات به طرفداران بارسلونا. ترک باشگاه توسط شماره 4 دوست داشتنی آن ها و پیوستن او به تیم مورینیو بود. فابرگاس 27 ساله با 33 میلیون یورو به جمع آبی های لندن پیوسته و عملکرد بسیار مثبتی تا اینجا فصل داشته است.

10 - رومرو لوکاکو، تعویض طلایی تیم ملی بلژیک در جام جهانی 2014 بود. بازیکن سرعتی چلسی با 35.5 میلیون یورو به اورتون رفته است. لوکاکو تنها 21 سال دارد و اصالتا توگویی است.

9 - آندر هررا، بازیکن 26 ساله اتلتیک بیلبائو، پس از یک فصل درخشان با این تیم و کسب عنوان چهارمی لالیگا با مبلغ 36 میلیون یورو به جمع شیاطین سرخ پیوست. 

8 - لوک شاو، ستاره چپ پای ساوتهمپتون با قرارداد سنگین 37.5 میلیون یورو راهی اولتدافورد شد. کارشناسان تردیدهای زیادی در مورد درخشش او در یونایتد دارند.

7 - الکسیس سانچز، ستاره شیلیایی بارسلونا مانند سسک فابرگاس، لالیگا را به مقصد لیگ برتر ترک کرد و با مبلغ 37.8 میلیون یورو به آرسنال پیوست.

6 - دیگو کاستا، ستاره اسپانیایی-برزیلی اتلتیکو مادرید که نقشی کلیدی در قهرمانی این تیم در لالیگا داشت، دیگو سیمئونه را ترک کرد و به آغوش مورینیو رفت. چلسی یکی از تیم های موفق در نقل و انتقالات بوده و کاستا را با 38 میلیون یورو به لندن آورده است.

5 - مانگالا، بازیکن بلژیکی- فرانسوی پورتو پرتغال با  وجود پیشنهادات فراوانی که داشت با 40 میلیون یورو راهی تیم ثروتمند منچستر سیتی شد. 

4 - داوید لوییز، تیم چلسی بسیار خوش شانس بود که توانست لوییز را قبل از جام جهانی با 50 میلیون یورو راهی پاریسنت ژرمن کند. قیمت او بعد از جام جهانی و با عملکرد ضعیف دفاعی تیم ملی برزیل به شدت افت کرد و محمد الخلیفی مالک باشگاه پاریسی را از این خرید پشیمان کرد.

3 - آنخل دی ماریا، فوق ستاره آرژانتیتی باشگاه رئال مادرید پس از کش و قوس های فراوان به منچستر یونایتد پیوست تا گران قیمت ترین خرید تاریخ لیگ برتر نام بگیرد. او در آخرین بازی که برای رئال در سانتیاگو برنابئو بازی کرد به شدت تشویق شد تا شاید اینگونه بتوانند جلوی رفتن او را بگیرند. اما دی ماریا تصمیم خود را مبنی بر ترک رئال گرفته بود و با مبلغ 75 میلیون یورو شماره 7 جدید تیم اول شهر منچستر شد.

2 - جیمز رودریگز، مصداق بارز ره صد ساله را یک شبه رفتن است. او با درخشش در تیم ملی کلمبیا و رفتار غیر حرفه ای خود در بهبوهه بازی های جام جهانی در برزیل که دائما می گفت رئال مادرید تیم مورد علاقه من است و از کودکی رویای مادرید را در سر داشتم، مدیران وهواداران رئال را تحریک کرد تا او را به خدمت بگیرند. باشگاه موناکو که سال گذشته او را به فرانسه آورده بود به راحتی قانع نمی شد و پس از چند روز مذاکره راضی شد تا آقای گل جام جهانی را در مقابل پرداخت 80 میلیون یورو به رئال مادرید بفروشد.

1 - لوییز سوارز، بازیکن جنجالی تیم ملی اروگوئه سرانجام به عشق دیرینه خود رسید. اما این رسیدن عاشق، برای معشوق 81 میلیون یورو خرج دربرداشت. سوارز به طور مشترک با کریس رونالدو صاحب کفش طلای اروپا است و آقای گل فصل گذشته لیگ انگلیس شده. سوارز 4 ماه اول حضورش در بارسلونا را محروم است و نمی تواند این تیم را در بازی های رسمی همراهی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها