کد خبر: ۲۴۹۰۲۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
انصاريان:
علي انصاريان از جمله پيشکسوتان پرسپوليس است که به جاي ابراز انتقاد از مجموعه فني تيم مي گويد بايد به علي دايي فرصت بدهيم.

به گزارش پایگاه 598،انصاریان در گفت وگویی با "ورزش سه"، به حمایت از علی دایی و پرسپولیس پرداخت.

پرسپولیس برمی گردد

هفته هفتم زمان مناسبی برای انتقاد کردن نیست، قول می دهم این پرسپولیس به شکوه گذشته برمی گردد، مگر استقلال پارسال در هفته بیست و پنجم، صدرنشین نبود؟ چطور پنجم شد؟ یا همین پرسپولیس هم که پنجم و ششم بود، سال را به رتبه دوم تمام کرد ...

به حرف بهروز احترام می گذارم

انصاریان در رابطه انتقاد تند رهبری فر از علی دایی، با لحنی متفکرانه گفت: ... بهروز دوست من عزیز من است و نظرش برای من محترم، نظر من با او یکسان نیست اما به خاطر علاقه ای که به بهروز دارم و به خاطر احترامی که برای ابراز فکر دیگران قائلم باید بگویم که حرف دوستم را محترم می شمرم اما به هر حال نظرم با او، یکی نیست.

به خدا زشت است

علی انصاریان در مناقشه مایلی کهن و دایی ابراز دلتنگی می کند و با لحنی ملایم، هم انتقاد می کند و هم تقدیر، او درباره مایلی کهن می گوید: چه کسی می تواند اقرار کند که مایلی کهن به فوتبال ما خدمت نکرده است، باید دست او را به خاطر خدماتش بوسید اما از آن طرف به عنوان یک شاگرد بزرگتر به معلم عزیزم بگویم؛ استاد، شما آدم وارسته و بزرگی هستی، اما خدا خشنود نمی شود از اینکه شما باعث ناراحتی دیگران آن هم با حرف هایی باشید که احتمالا راست هم باشند ... انتقاد شما واقعا گزنده است! انصاریان درباره دایی گفت: به قرآن دایی آدم کوچک نیست، ضمن اینکه سرمربی یعنی هم هست که همه دوستش داریم و باید به موقعیتش کمک کنیم.

خودم می توانم آشتی دهم

انصاریان در پایان، از آنکه این 2، دعوا می کنند و اراده ای برای آشتی دادن آنها وجود ندارد می‌گوید: می‌‌دانم این 2 از هم بسیار عصبانی هستند اما من تعجب می کنم که کسی آنها را نزدیک نمی کند، باور کنید اگر به حرمت بزرگترها نبود، خودم این 2 را آشتی می دادم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها