کد خبر: ۲۵۰۴۷۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
تيم پديده در خانه خودش بازي را به سپاهان واگذار کرد تا بدين ترتيب متحمل اولين شکست خانگي شود. رضا عنايتي مهاجم با تجربه اين تيم از شکست ناراحت نيست چون اعتقاد دارد يک تيم نمي تواند تا آخر تمام بازي ها را ببرد.
به گزارش پایگاه 598، عنایتی در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: نمی دانم چرا هرکس به من می رسد می گوید چرا باختید؟ مگر قرار است تا آخر فصل ببریم. گرچه همه آن هایی که بازی ها و نتایج پدیده را دنبال می کنند ناراحت هستند اما ما تمام تلاش مان را برای پیروزی کردیم. ما در این فوتبال برد و باخت زیاد دیده ایم.

او در مورد درگیری با گردان ادامه داد: نه اصلا درگیری نبود. شهاب دوست بسیار خوب من است.گزارشگر مسابقه بخاطر هیجان بسیار زیادش از واژه درگیری استفاده کرد.در یک صحنه گردان  داشت وقت تلف می کرد من هم به او گفتم زود بازی را شروع کند.

عنایتی درمورد حضور پرشور هواداران اضافه کرد: بار ها گفتم حضور آن ها مایه دلگرمی ما است وقتی آن جمعیت 30 هزار نفری را دیدم غافلگیر شدم . درست است نتوانستیم نتایج دلخواه شان را بگیریم اما امیدوارم در ادامه هم از ما حمایت کنند به هواداران قول می دهم که بازی بعدی سایپا را شکست دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها