کد خبر: ۲۵۰۶۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
قاسم رضايی و حميد سوريان به دور سوم رقابت هاي كشتی فرنگی قهرمانی جهان راه يافتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات اوزان 59، 71 و 98 کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان از صبح امروز (یکشنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.
 
در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد آلکس آنچتی از رومانی گذشت وی در دور بعد به مصاف فهمی از مصر می رود.
 
در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی در دور نخست با نتیجه 3 بر یک کارل اسچون از سوئد را شکست داد وی در دور بعد به مصاف موسی اولویف از روسیه می رود.
 
در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد پس از استراحت د در دور اول در دور دوم به مصاف ها یونگ کیم از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با پیروز مسابقه بالینت کورپاسی از مجارستان و آرمن واردانیان از اوکراین مبارزه خواهد کرد.

**رضايی و سوريان راهی دور سوم شدند

قاسم رضايی و حميد سوريان به دور سوم رقابت هاي كشتی فرنگی قهرمانی جهان راه يافتند.
 
در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد آلکس آنچتی از رومانی گذشت. وی در دور بعد مقابل فهمی از مصر با نتيجه 2 بر يك به برتري دست يافت و راهي دور سوم شد. سوریان در این دور به مصاف اسماعیل بوررو از کوبا نفر اول پان آمريكن می رود.

در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی در دور نخست با نتیجه 3 بر یک کارل اسچون از سوئد را شکست داد. وی در دور بعد مقابل موسی اولویف از روسیه با نتيجه 2 بر يك به برتري دست يافت و راهي دور سوم شد رضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مارتین نیلسن از نروژ دارنده مدال برنز اروپا می رود.

در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ها یونگ کیم از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با پیروز مسابقه بالینت کورپاسی از مجارستان و آرمن واردانیان از اوکراین مبارزه خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها