کد خبر: ۲۵۱۰۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۴     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،پرتغال در اولین دیدار خود در انتخابی یورو 2016 برابر آلبانی با یک گل در خانه شکست خورد تا پائولو بنتو، سرمربی این تیم پس از توافق با فدراسیون فوتبال پرتغال از سمت خود کناره‌گیری کند.

روبرتو مانچینی یکی از گزینه‌های احتمالی جانشینی بنتو در نیمکت پرتغال است. این مربی ایتالیایی دوست دارد هدایت پرتغال را برعهده گیرد. او در گفت‌وگویی که با روزنامه رکورد پرتغال داشت، عنوان کرد: هنوز مربی جوانی هستم و می‌توانم برای مدت زیادی مربیگری کنم. می‌خواهم تجربیات زیادی داشته باشم و ماجراجویی‌های زیادی را تجربه کنم. در ترکیه و انگلیس کار کرده‌ام. ترجیح دادم تا دیگر در ترکیه کار نکنم و به ایتالیا برگردم. الان دوست دارم که وارد تجربه جدیدی شوم.

او درباره این سوال که آیا دوست دارد به پرتغال برود تا هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده گیرد، این گونه پاسخ داد: بله بدون شک خواهم رفت. شما بهتر از من می‌دانید که پرتغال همواره فوتبالی با کیفیت را ارائه می‌دهد و این کشور پر از استعداد است. پرتغال بهترین بازیکنان را به فوتبال جهان معرفی می‌کند. باشگاه‌های پرتغالی هم عملکرد خوبی در فوتبال اروپا داشته‌اند.

او در پایان سخنان خود گفت: مربیگری در تیم ملی پرتغال را دوست دارم؛ چرا که این تیم یکی از بهترین‌ها در قاره اروپاست. هر مربی دوست دارد هدایت پرتغال را بر عهده گیرد و من هم استثنا نیستم. اگر به من پیشنهاد دهند آن را قبول خواهم کرد. برایم افتخار است که هدایت تیم بزرگی چون پرتغال را بر عهده گیرم.

مانچینی یکی از گزینه‌های مربیگری در تیم ملی فوتبال ایتالیا هم بود اما در نهایت فدراسیون فوتبال این کشور کونته را انتخاب کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها