کد خبر: ۲۵۱۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۱ آبان ۱۳۹۰
نماینده رباط کریم در مجلس گفت سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد و دارایی برای اولین بار در کشور فرهنگ پذیرش اشتباه را نهادینه کرد
بولتن نیوز: حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس روز چهارشنبه در حاشیه جلسه علنی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به رای اعتماد مجدد نمایندگان به حسینی وزیر اقتصاد و دارایی گفت: آقای حسینی با شجاعت تمام فرهنگ عذر خواهی و پذیرش اشتباه در کشور را نهادینه کرد و همین عامل باعث شد تا نمایندگان رای مخالف به استیضاح بدهند.

 وی افزود: وزیر اقتصاد برای اولین بار در کشور فرهنگ پذیرش اشتباه را نهادینه کرد و اگر مسئولین دیگر این کار آقای حسینی را ادامه دهند قطعاً موجب تقویت فرهنگ پاسخ گویی و پذیرش اشتباه در کشور و جلوگیری از خطاهای بزرگ می شود.

نماینده رباط کریم اضافه کرد:  آقای دکتر احمدی  نژاد دیروز در هنگام بررسی استیضاح وزیر اقتصاد تواضع نشان داد و ضمن پذیرش اشتباه، اعلام آمادگی دولت برای اصلاح امور را مد نظر قرار داد.

نوروزی گفت: همچنین رئیس مجلس با دفاع از وزیر اقتصاد، به خاطر حسینی تواضع نشان داد و ضمن تأیید دولت نصیحت خیر خواهانه ای داشت.

وی گفت: نمایندگان معتقدند که رأی اعتماد دوباره مجلس به حسینی به خاطر دفاع خوب ایشان و نهادینه کردن فرهنگ عذر خواهی در کشور بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها