کد خبر: ۲۵۴۹۸۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۰۵ مهر ۱۳۹۳
مربي ليورپول معتقد است که ليورپول در مقابل اورتون به آنچه استحقاقش را داشت نرسيد و گل دقايق پاياني تافي ها ناعادلانه بود.
به گزارش 598،به گزارش "ورزش سه"، لیورپول ساعاتی پیش در دربی مرسی ساید و در حالیکه همه گمان می کردند سومین پیروزی این تیم در لیگ برتر در حال شکل گرفتن است، در دقیقه 92 بازی برد را با تساوی عوض کرد. ضربه مهارنشدنی جاگیلکا سبب شد تا اورتونی ها در آخرین دقیقه بازی از شکست فرار کنند و گل استیون جرارد، تنها یک امتیاز را برای سرخ ها در پی داشت.

برندان راجرز مربی لیورپول در انتهای این بازی گفت:" ما به آنچه استحقاقش را داشتیم دست پیدا نکردیم. واضح بود که تیم برتر میدان لیورپول بود و وقتی در انتهای بازی، چنان گلی را دریافت می کنید، نشان از بدشانسی محض شما دارد.
در هر صورت من به بازیکنانم با تمام وجود افتخار می کنم. فکر می کنم از لحاظ شور و جدیت، به فرم 19 ماه اخیر برگشته بودیم.از لحاظ تاکتیکی نیز بازی خوبی ارائه دادیم.به خوبی دفاع کردیم و حملاتمان هم استمرار داشت. از اورتون پیش افتادیم و باید دو گل دیگر هم می زدیم.یک پنالتی هم به نفع ما گرفته نشد. از نتیجه بازی ناراحت و ناامید شدم. نسبت به بازی های قبلیمان در این فصل، بسیار بهتر ظاهر شدیم"

وی ادامه داد:"در هیچکدام از لحظات بازی از سوی تیم رقیب احساس خطر نکردم. سازماندهی تیمی ما عالی بود و بازیکنانم روی بازی تمرکز خوبی داشتند. هر زمان توپ را در اختیار می گرفتیم، رو به جلو حرکت می کردیم و آن گلی که در وقت های اضافه دریافت کردیم، واقعا عذاب آور بود"

راجرز همچنین به تمجید از کاپیتان جرارد پرداخت:" استیو هرگز یک بازیکن خودخواه نیست. او در نیمه اول اجازه داد تا بالوتلی به جای او ضربه آزاد بزند و من فریاد زدم که تو باید این ضربه را می زدی چرا که کیفیت و توانایی تو بالاتر است. او بارها لیاقتش را نشان داده و درست است که گل او منجر به برتری ما نشد اما ضربه آزاد او فوق العاده بود"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها