کد خبر: ۲۵۵۸۰
زمان انتشار: ۱۶:۵۷     ۱۵ آبان ۱۳۹۰
شوق جوانی، جک مهربان، ردگیر، زمین آسمانی و ...
شبکه‌های مختلف سیما به مناسبت عید سعید قربان فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی متفاوتی را روی آنتن می‌برند.
به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم­­های سینمایی­ و تلویزیونی سفر دور و دراز کاپیتان دریک، شاخ به شاخ، مستقیم به ماه، نشانی، جری کاتن، مشکلات یک مرد محترم، ویر، رد گیر، بانکوک خطرناک، زمین آسمانی، شوق جوانی، آن سوی پرچین، مبارزان شانگهای و جک مهربان یکشنبه و دوشنبه 15 و 16 آبان ماه مصادف با عید سعید قربان از شبکه‌‌های یک، دو، سه، چهار و تهران پخش می­شود.

**«سفر دور و دراز کاپیتان دریک»
فیلم سینمایی «سفر دور و دراز کاپیتان دریک» به کارگردانی دیوید فلورس، محصول سال 2009 کشورهای آمریکا و بلغارستان دوشنبه 16 آبان ماه ساعت9:30 صبح مصادف با عید سعید قربان از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

**«شاخ به شاخ»
فیلم تلویزیونی «شاخ به شاخ» دوشنبه 16 آبان ماه ساعت 24از شبکـه یک سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم تلویزیونی «شاخ به شاخ» با بازی بهادر اسدی، احمد پورمخبر، محسن قاضی‌مرادی، شهره سلطانی و فرهاد اصلانی درباره جوان معتادی است که پس از ترک اجباری مواد مخدر قصد مصرف مجدد آن را دارد...

**«مستقیم به ماه»
فیلم سینمایی «مستقیم به ماه» به کارگردانی دیمون توماس دوشنبه 16 آبان ماه ساعت17:30 از شبکـه دو سیما پخش خواهد شد.
داستان فیلم سینمایی «مستقیم به ماه» از سال 1969 شروع می‌شود، زمانی که انسان می‌خواهد به ماه سفر کند. پسر کوچکی در روزی که با والدینش به پارک رفته وارد چادری می‌شود که مرد کهنسالی در آنجا حضور دارد. مرد که جولیوس بدفورد نام دارد برای پسر یک داستان باورنکردنی ازدوران جوانی اش تعریف می‌کند...

**«نشانی»
فیلم تلویزیونی «نشانی» دوشنبه 16 آبان ماه ساعت23 روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
داستان این فیلم در مورد جوانی معتاد است که به دلیل بیکاری و اعتیاد از سوی خانواده طرد می‌شود، سپس به طور اتفاقی با یکی از همسایگان که مبتلا به بیماری ایدز است، آشنا می‌شود

**«جری کاتن»
فیلم سینمایی «جری کاتن» به کارگردانی ساریل بوس یکشنبه 15 آبان ماه ساعت 19:15روی آنتن شبکـه سه سیما می‌رود.
«جری کاتن» کاراگاه پلیس در پی یک تبهکار است. آنها برای جری تله می‌گذارند و او را در صحنه جنایت قرار می‌دهند. پلیس فکر می‌کند جری برای انجام مسائل شخصی آن تبهکار را کشته است، به همین دلیل به یکی از رقبای جری که خانم است؛ برای دستگیری جری کاتن ماموریت می‌دهند.

**«مشکلات یک مرد محترم»
فیلم تلویزیونی «مشکلات یک مرد محترم» به کارگردانی شهاب عباسی و تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور، دوشنبه 16 آبان ماه ساعت 10:15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی بهزاد فراهانی، شهربانو موسوی، باقر صحرارودی و بیوک میرزایی می‌بینیم: سیروس که تنها راننده مینی‌بوس روستا است، کاندیدای شورای روستا شده و همزمان فیش سفر حج به او داده می‌شود و سیروس بین رفتن به حج و عضویت در شورای روستا، باید یکی را انتخاب کند.

**«ویر»
فیلم سینمایی «ویر» به کارگردانی آنیل شارما دوشنبه 16 آبان ماه ساعت 14:15از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
«ویر» نام جوانی است اهل ایالت پیندار هند که به همراه پدر و برادر و رئیس ایالت پندار هند در زمان یکصد و پنجاه سال پیش بر علیه استعمار انگلیس و نیز مهاراجه‌های خائن می‌جنگد و کشته می‌شود ، اما کشته شدن وی عامل پیروزی مردم هند علیه استعمار انگلستان می‌شود.
سلمان خان و میتون در فیلم سینمایی «ویر» محصول سال 2010 کشور هند بازی کرده‌اند.

**«ردگیر»
فیلم سینمایی «رد گیر» به کارگردانی اپن شارپ، محصول سال 2010 کشورهای نیوزلند و انگلیس دوشنبه 16 آبان ماه ساعت 19:15 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
یک سرباز سابق جنگ که به کشور خود بازگشته است برای ردگیری و پیدا کردن مردی که متهم به قتل یک سرباز شده است، فرستاده می‌شود. در حین شکار با سرباز فراری روبرو شده و در می‌یابد که او بی‌گناه است و تصمیم می‌گیرد او را آزاد کند.

**«بانکوک خطرناک»
فیلم سینمایی «بانکوک خطرناک» یکشنبه 15 آبان ماه ساعت 21:15 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

**«زمین آسمانی»
فیلم تلویزیونی «زمین آسمانی» به کارگردانی محمدعلی نجفی، دوشنبه 16 آبان ماه ساعت20:30 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

**«شوق جوانی»
فیلم تلویزیونی «شوق جوانی» یکشنبه 15آبان ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران پخش خواهد شد.
غلام و زهره که در خانه سالمندان به سر می‌برند طی تصویربرداری از تله فیلمی همدیگر را می‌بینند. غلام که خواستگار زهره بوده با او فرار می‌کند و برای یافتن طلایی که سال‌ها زندانی‌اش را گذرانده اقدام می‌کند.

**«آن سوی پرچین»
انیمیشن «آن سوی پرچین» محصول سال 2006 کشور آمریکا دوشنبه  16آبان ماه ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود.
داستان این انیمیشن از این قرار است که حیوانات از خواب زمستانی بیدار شده‌اند، آنها یک پرچین بزرگ را درست وسط جنگل می‌بینند. وینسنت می‌بیند که غذاهایش توسط آرجی به سرقت رفته است. آرجی از او فرصت یک هفته‌ای می‌خواهد تا آنها را به او برگرداند.

**«مبارزان شانگ‌های»
فیلم سینمایی «مبارزان شانگ‌های» دوشنبه 16 آبان ماه ساعت13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.
عده‌ای تبهکار که سرکرده آنها یک لرد انگلیسی است درصدد سرقت مهر مخصوص امپراطوری چین هستند. آنها با کشتن نگهبان مهر که پدر جکی چان است موفق به سرقت شده و مهر را به انگلستان منتقل می‌کند...

**«جک مهربان»
فیلم سینمایی «جک مهربان» به کارگردانی رابرت وینس محصول سال 2000 کشور کانادا دوشنبه 16 آبان ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.
کندال محققی است که به جک زبان ارتباط و اشاره را می‌آموزد، سرعت فراگیری جک به اندازه دلخواه دکتر کندال و البته تامین کننده مالی او است...
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها