کد خبر: ۲۵۶۷۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
کاستا با رد اظهارات ژوزه مورينيو اعلام کرد که مصدوم نيست و مي تواند براي تيم ملي اسپانيا بازي کند.
به گزارش "ورزش سه"، دیگو کاستا مهاجم تیم فوتبال چلسی، شب گذشته 90 دقیقه در ترکیب تیمش در مقابل اسپورتینگ لیسبون قرار داشت و بدون مشکل نیز از زمین خارج شد. دیداری که چلسی با نتیجه 1-0 در آن به پیروزی رسید.

این در شرایطی است که ژوزه مورینیو مربی تیم چلسی در نشست خبری پیش از بازی عنوان داشته بود که کاستا برای بهبود کامل مصدومیتش بهتر است که به تیم ملی اسپانیا دعوت نشود و در لندن به درمان مصدومیتش بپردازد.

حال که کاستا بدون هیچ مشکلی شب گذشته در مقابل حریف پرتغالی بازی کرد، بسیاری این سوال را مطرح کرده اند که آیا بین مورینیو و دل بوسکه اختلافاتی جدی وجود دارد یا واقعا کاستا هنوز از مصدومیت رنج می برد.

ستاره سابق اتلتیکو در جمع خبرنگاران چنین پاسخ گفت:" این جنجال ها گویی پایان ندارند. پیش از این در مورد ملیت من بحث می شد و حالا هم در این مورد. امیدوارم مرا راحت بگذارید تا بتوانم به تلاش خودم ادامه دهم و بتوانم برای چلسی و تیم ملی اسپانیا مهره مفیدی باشم."

اسپانیا روز های 9 و 12 اکتبر در مقابل اسلواکی و لوکزامبورگ به میدان خواهد رفت. کاستا ادامه داد:" امیدوارم بتوانم برای بازی های ملی شرایط خوبی داشته باشم. اگر در مقابل اسپورتینگ 90 دقیقه بازی کردم یعنی شرایطم خوب است. حالا این بر عهده دل بوسکه است که از من دعوت کند یا نه. روز به روز بهتر می شوم و امیدوارم دیگر دچار مصدومیت نشوم"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها