کد خبر: ۲۵۶۷۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
ايمان صادقي و سيد حسين حسيني که هر دو به مدت دو سال سابقه پوشيدن لباس تيم استقلال را دارند پيش از ديدار اين تيم مقابل استقلال، از سوي مربي دروازبانهاي ملوان ممنوع المصاحبه شدند.
به گزارش "ورزش سه" ، با وجود این دستور نه چندان سفت و سخت هر دوی این دروازبانها در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" از انگیزه های زیاد خودشان صحبت کردند.

سید حسین حسینی که دردیدار با استقلال بعنوان دروازبان اول حضور دارد می‌ گوید:« البته من 2 سال در استقلال بودم و با خودد آقای قلعه‌نویی نویی هم کار کردم. فصل پیش در استقلال فقط سه بازی به من رسید. به هر حال بازی کردن در تیمهای بزرگ این مسایل را هم دارد. در دیدار فردا مقابل تیم سابقم انگیزه های زیادی دارم. به هر حال هر بازیکنی در مقابل استقلال و پرسپولیس دوست دارد که خودش را نشان دهد، چه برسد به بازیکنانی که در این دو تیم هم فرصت نمایش بازی خودشان را نداشتند. اما اجازه بدهید چون مممنوع المصاحبه شده ایم. بیشتر از این صحبت نکنم( می‌ خندد)».

دیگر دروازبان ملوان ایمان صادقی است که مثل حسینی دو سال سابقه حضور در استقلال را داشته . او می‌ گوید:«  من هم مثل آقای حسینی انگیزه داشتم که در مقابل تیم سابقم استقلال به میدان بروم. حتی به اینکه باید در این بازی چطور در زمین ظاهر شوم هم فکر کرده ام. به هر حال بازی بزرگی است و هر بازیکنی دوست دارد که در این بازها به زمین برود. اما  به هر حال نظر مربی این است که سید در دروازه بایستد. من هم برای او آرزوی موفقیت  می‌ کنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها