کد خبر: ۲۵۷۴۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۱۲ مهر ۱۳۹۳
مدافع تیم ملی فوتبال استقلال گفت: «فروزان موقعی که تک به تک شد خطایی نکرد و بازیکن حریف قبل از دریبل زدن دایوینگ کرد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سرانجام استقلال برد! آبی‌ها که در سه بازی پی‌درپی شکست خورده بودند به سه امتیاز بازی با ملوان نیاز مبرم داشتند تا از بحران رهایی پیدا کنند.

 

استقلال در این بازی توانست پیروز میدان باشد و این برد به این تیم آرامش را برگرداند البته در این بازی حواشی زیادی اتفاق افتاد که بخش اعظم آن به پنالتی‌هایی مربوط می‌شد که به زعم کارشناسان داوری باید به نفع ملوان گرفته می‌شد اما میلاد فخرالدینی معتقد است که داور یک پنالتی هم برای استقلال نگرفته و ملوان از این بابت متضرر نشده است.

 

* سرانجام بردید. بعد از سه شکست این برد خیلی لازم بود.

- بله، بازی خوبی بود. ما ملوان را تحت فشار قرار دادیم و توانستیم گل بزنیم و برنده شویم.

 

* این برد استقلال را از بحران در آورد.

- مطمئنا همینطور است. این بازی، بازی مهمی بود و سه امتیازش ما را از بحران خارج کرد. تیم بزرگی مثل استقلال با سه شکست پی‌درپی دچار بحران می‌شود و حاشیه برایش درست می‌کنند اما این برد به موقع اتفاق افتاد.

 

* در این مدت بیش از همه آقای قلعه‌نویی تحت فشار بود و حتی نام گزینه‌های جانشینی او مطرح شد. به نظرت این همه فشار و انتقاد حق قلعه‌نویی بود؟

- آقای قلعه‌نویی مربی بزرگی است و توانایی‌هایش ثابت شده است به همین خاطر هم اینقدر حاشیه برای ایشان درست می‌کنند اما ما بازیکنان مثل کوه پشت ایشان هستیم.

 

* استقلال برد اما اتفاقاتی که در بازی افتاد برد این تیم را زیر سوال برد! کارشناسان معتقدند دو پنالتی ملوان را داور نگرفت و فروزان هم باید اخراج می‌شد.

- من نزدیک صحنه بودم، فروزان موقعی که تک به تک شد خطایی نکرد و بازیکن حریف قبل از دریبل زدن دایوینگ کرد، ضمن اینکه داور در بازی یک خطایی که روی من انجام شد را پنالتی نگرفت و حتی اگر پنالتی آنها را نگرفته باشد با توجه به اینکه پنالتی ما را هم نگرفته چیزی به ضرر ملوان نشده است.

 

* تکل بیگ‌زاده چطور آن هم خطا نبود؟

- به نظر من نه خطا نبود.

 

* گفته می‌شود اشتباهات داور در این بازی استقلال را از بحران در آورد و شاید اگر او برای ملوانی‌ها پنالتی می‌گرفت با شکست راهی تعطیلات می‌شدند!

- آقای زرگر از این شخصیت‌ها ندارد. ایشان داور بزرگی است و به خاطر تیمی شخصیت خودش را زیر سوال نمی‌برد.

 

* در چند صحنه پاسکاری خوبی داشتید و در یک صحنه هم با همین پاسکاری‌ها به گل رسیدید؛ در این هفته روی این پاسکاری‌ها کار کرده بودید؟

- ما همیشه روی این پاسکاری‌ها کار می‌کنیم. اصلا آقای قلعه‌نویی از ما می‌خواهد که با پاس‌های کوتاه به دروازه حریف نزدیک شویم.

 

* پس چرا هفته‌های پیش این صحنه‌ها را از استقلال ندیدیم!

- اگر زمین خوب باشد ما در هر بازی این پاسکاری‌ها را خواهیم داشت.

 

* اسامی تیم ملی که اعلام شد در لیست کی روش نبودی با اینکه امسال جزو بازیکنان خوب استقلال هستی!

- من در این یازده بازی لیگ توانایی‌هایم را نشان دادم به هرحال نظر آقای کی روش بود اما تلاش می‌کنم تا به پیراهن تیم ملی برسم.

 

* در این چند وقت اخیر علی کریمی به نمایندگی از طرف کی روش به تمرینات تیم‌ها سر می‌زند، حضور ایشان را چقدر در انتخاب درست مربیان تیم ملی اثرگذار می‌دانی؟

- علی آقا بازیکن بزرگی بود و از نظر شخصیتی و فنی بالا است و حتما بر‌ای این کارش برنامه دارد. ما هم امیدواریم حضور ایشان در انتخاب‌های درست تاثیرگذار باشد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها