کد خبر: ۲۵۸۱۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۱۴ مهر ۱۳۹۳
شهاب گردان بعد از مدتها نيمکت نشيني در سپاهان موفق شد بالاخره خودش را در ترکيب ثابت جا بيندارد و در اين فصل هم بازي هاي خوبي براي اين تيم انجام داد.
به گزارش "ورزش سه"، گردان در دو بازی اخیر سپاهان برابر دو تیم تراکتور و پرسپولیس روی نیمکت نشست و از قول او مطرح شده بود که نیمکت نشینی اش فنی نیست. شایعه شده که به خاطر دعوت احمدی به تیم ملی در دو بازی گذشته به این دروازه بان بازی داده شد که به همین خاطر گفت و گویی با او انجام دادیم که ضمن تکذیب این خبر به ورزش سه گفت:

ناراحت هستم

مگر می شود از نیمکت نشینی ناراحت نباشم. هر بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت می شود و دوست دارد برای تیمش بازی کند. اما اعتراضی در کار نیست و من هیچوقت اعتراض نکردم. سال گذشته 7،8 ماه روی نیمکت نشستم اما یک کلمه هم حرف نزدم. در این مدت سختی های زیادی را تحمل کردم تا بالاخره توانستم گلر اول سپاهان شوم. به هر حال در این فصل کادر فنی تغییر کرد و من هم روی نیمکت نشستم.

فرکی شخصیت فوق العاده ای دارد

به هر حال در دو بازی حساس برابر تراکتور و پرسپولیس روی نیمکت نشستم و این بازی های حساس را از دست دادم. من در مورد خودم می توانم صحبت کنم و تا حالا با آقای فرکی کار نکردم و هنوز از نحوه کار فنی ایشان شناخت زیادی بدست نیاوردم. البته آقای فرکی از لحاظ اخلاقی شخصیت بالایی دارند و حتی بعد از بازی با پدیده هم گفتم حسین آقا برای سپاهان خوش قدم بوده.

جایگاهم را راحت از دست نمی دهم

به هر حال تا جایی که اطلاع دارم و در سال های قبل دیدم ایشان از یک دروازه بان استفاده می کردند و در این شرایط کار سخت می شود. من جایگاهم را راحت بدست نیاوردم و خیلی تلاش کردم. به غیر از چند بازی که مصدوم بودم عملکرد خوبی داشتم.

از رحمان ناراحت نیستم

هنوز هم می گویم هیچ مشکلی با رحمان احمدی ندارم. او هم مثل من یک بازیکن است و دوست دارد بازی کند همانطور که من دوست دارم. دلیلی ندارد از رحمان ناراحت شوم چون بازیکن تصمیم گیرنده نیست. مربی هم می خواهد بهترین تصمیم را بگیرد. من خودم ناراحت هستم و از کسی ناراحت و دلخور نیستم. کاسیاس هم بهترین دروازه بان بود اما مورینیو او را روی نیمکت نشاند.

برای موفقیت سپاهان تلاش می کنم

در حال حاضر شرایط با سال گذشته فرق کرده چون من خیلی سختی کشیدم . در حال حاضر به تیم فکر می کنم و وقتش نیست که بخواهم حرفی بزنم یا تصمیمی بگیرم. کاری از دستم برنمی آید جز اینکه با تمام وجود تمریناتم را انجام دهم. من با سپاهان قرارداد دارم و برای موفقیت این تیم تلاشم را می کنم.

با بنگر خوش و بش کردم

در بازی با پرسپولیس با محسن بنگر حرف خاصی نمی زدم. چون اول بازی همدیگر را ندیده بودیم فرصتی بوجود آمد تا با هم احوالپرسی کنم و خوش و بش کردیم.

برای تیم ملی هنوز امید دارم

کسانی که گفتند من باید به تیم ملی دعوت شوم به من لطف دارند. امسال خوب کار کردم و می توانستم به تیم ملی دعوت شوم. متاسفانه آقای کی روش ایران تشریف نداشتند و خیلی از بازی های را ندیدند. من هنوز هم امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم و تلاشم را می کنم. تا بازی های جام ملت های آسیا زمان داریم و امیدوارم بتوانم همراه تیم ملی باشم. من به این مسائل کاری ندارم که می گویند در دو بازی قبلی به خاطر تیم ملی به احمدی بازی دادند. من با حاشیه ها کاری ندارم و تمرینات خودم را انجام می دهم و هدف اولم هم پوشیدن پیراهن تیم ملی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها