کد خبر: ۲۵۸۳۵۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
مدیر روابط عمومی باشگاه ختافه گفت: «ما آقای حسین هدایتی را نمی‌شناسیم و همچنین آقای تونی مونیز، نماینده ما در ایران نیست.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در چند وقت اخیر، خبرهایی در رسانه‌های رسمی و غیر رسمی ورزشی كشور مبنی بر مذاكرات حسین هدایتی با مدیران باشگاه ختافه اسپانیا برای خرید سهام این باشگاه منتشر شده است. فعلا باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

منتها جهت پیگیری میزان صحت این خبر خرید باشگاه ختافه از سوی حسین هدایتی با باشگاه ختافه تماس گرفتیم و سوالاتی را مبنی بر ادعاهای حسین هدایتی مطرح كردیم. پاسخ قاطع مدیر روابط عمومی باشگاه ختافه اما كاملا بر خلاف ادعاهای هدایتی بود و تقریبا در همه موارد آنها را نقض كرد.

 

ترجمه سوالات ما و پاسخ‌های آقای خوزه گونزالس، مدیر روابط عمومی باشگاه ختافه به شرح زیر است:

 

- سوالات مطرح شده شما را با دپارتمان حقوقی‌مان مطرح كردم و اكنون می‌توانم تاكید كنم كه باشگاه ختافه آقای حسین هدایتی را نمی‌شناسد و همچنین آقای تونی مونیز، نماینده ما در ایران نیست.

 

* آیا شما تایید می‌كنید كه هیچ گونه درخواست یا طرحی برای خرید سهام یا مالكیت باشگاه ختافه ازسوی آقای هدایتی دریافت كرده‌اید؟

- خیر، ما را او نمی‌شناسیم.

 

* آیا این مساله صحت دارد كه شما در قبال تبادل سهام تان با میگو حاضر به مذاكره شده‌اید یا فقط در صورت ارایه پول نقد مذاكره می‌كنید؟ آقای هدایتی ادعا كرده است كه هیچ پولی به ختافه نمی‌پردازد ولی در عوض از طریق شركت میگوی خود عمل می‌كند.

- من متوجه منظورتان نمی‌شوم. آیا این یك سوال جدی است؟ این یك رفتار حرفه‌ای نیست كه ارزش یك برند مانند ختافه را با این شایعات پایین بیاورید.

 

* آیا می‌توانید تایید كنید كه برنامه‌ای برای جذب مربیان ایرانی در آینده نزدیك دارید؟ این ادعا مطرح شده است كه علی دایی یا وحید هاشمیان در آینده كاندیدای مربیگری در ختافه باشند.

- نه، این هرگز درست نیست. ما هیچ‌گونه برنامه‌ای در حال حاضر برای كار كردن با مربیان ایرانی نداریم.

 

هر چند از همان روزی كه این خبر منتشر شد، بسیاری با دیده تردید به صحت این ادعا نگاه كردند، اما با این پاسخ قاطع باشگاه ختافه، اكنون می‌توان ادعا كرد كه خرید سهام و مدیریت این باشگاه لالیگایی بی‌اساس و رد شده است و نمی‌توان بر آن تكیه كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها