کد خبر: ۲۵۹۲۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۷ مهر ۱۳۹۳
اعضای تیم ملی جواد نکونام کاپیتان تیم ملی را سورپرایز کردند و برایش جشن تولد گرفتند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در اردوی تیم ملی اتفاق خاصی افتاد. در آخرین ساعات شب گذشته، صدای داد و بیداد از رستوران هتلی که ملی پوش ها در آن حضور داشتند، شنیده شد.

 

خبری از دعوا نبود بلکه ملی پوش ها برای جواد نکونام کاپیتان تیم ملی تولد گرفته بودند. او وارد 35 سالگی شد و به احتمال فراوان در این سن از فوتبال خداحافظی می کند.

 

بازیکنان و اعضای کادرفنی کادویی برای تولد او گرفته بودند و به این بازیکن اهدا کردند. سر و صدای بازیکنان تیم ملی در زمان برگزار این مراسم باعث شد تا آرامش هتل پستانا به هم بریزد.

 

این تولد دستخوش حوادث زیادی بود و اتفاقات بسیار خنده داری در آن رقم خورد. از آنجا که مقدس سرپرست جدید تیم ملی پیش بینی می کرد بازیکنان قصد کیک مالی نکونام را دارند، دو کیک سفارش داده بود.

 

ثانیه هایی پس از آنکه این بازیکن شمع تولدش را فوت کرد، علیرضا حقیقی دروازبان و مهرداد پولادی مدافع چپ تیم ملی سریعا با دست صورت نکونام را کیک مالی کردند به شکلی که چهره او قابل تشخیص نبود!

 

جالب اینجاست که بازیکنان به یکدیگر هم کیک می زدند. دومین نفری که بیشتر از همه کیک مالی شد مقدس بود. بازیکنان سرتاپای او را با کیک سفید کردند که سرپرست جدید تیم ملی هم سریعا واکنش نشان داد و انتقام گرفت!

 

پس از دقایقی کیک بازی و خنده، دومین کیک توسط نکونام بریده و بین بازیکنان پخش شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها