کد خبر: ۲۶۱۷۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۲۶ مهر ۱۳۹۳
جابر انصاري زوج بسيار خوبي با بايرامي در خط حمله گسترش تشکيل داده. اين تيم در سري مسابقات جام حذفي با برد مقابل شهداي ارتش اصفهان موفق به صعود شد.
به گزارش پایگاه 598، انصاری در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: بازی خوبی بود اما ما با این دیدار محک جدی نخوردیم ولی کارهای تاکتیکی را همانطور که آقا فراز خواسته بود انجام دادیم. از نتیجه بازی راضی هستیم و توانستیم کارهایی که در تمرینات به ما گوشزد شده بود را انجام دهیم و نقاط ضعف و توقعمان را تقریبا برطرف کردیم.

او در مورد زوجی که با بایرامی تشکیل داده ادامه داد: یکسال است که کنار هم بازی می‌ کنیم و با هم همکاری خوبی داریم. ما با هم هماهنگ هستیم و جفتمان انگیزه زیادی برای گلزنی داریم.

وقتی از بازیکن گسترش سوال شد اگر بایرامی نیم فصل جدا شود کارش در خط حمله سخت نمی‌ شود پاسخ داد: سخت که می‌ شود چون آقا مهرداد بازیکن تاثیرگذاری است ولی بایرامی قرارداد دارد و فکر نمی‌کنم باشگاه به راحتی اجازه جدایی را به او بدهد به هر حال مهرداد در این تیم پدیده شد و فکر نکنم خودش هم دوست داشته باشد جدا شود.

انصاری در پایان در مورد رویارویی با پدیده در دور بعد افزود: در لیگ با آنها بد بازی نکردیم و موقعیت هایمان یکسان بود ولی در آن بازی واقعا نتوانستیم شوت صادقی را مهار کنیم. ما در آن بازی بدشانسی آوردیم دیگر نمی‌خواهیم آن نتیجه تکرار شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها