کد خبر: ۲۶۵۷۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۰۷ آبان ۱۳۹۳
عابديني:
در بازي امروز داماش برابر راهيان کرمانشاه که با برتري يک بر صفر اين تيم گيلاني همراه بود، تماشاگران اين تيم به شدت عليه امير عابديني مديرعامل باشگاه شعار دادند.
به گزارش پایگاه 598، عابدینی به "ورزش سه" گفت که شاید به خاطر اینکه خرج این تیم را می‌ دهد مستحق شعار طرفداران گیلانی بوده است.

شاید چون خرج داماش را می‌ دهم فحش داده اند

نمی‌ دانم دلیل شعارها چه بوده است، من که در استادیوم حضور نداشتم ولی شاید چون خرج این تیم را می‌ دهم تماشاگران به من فحاشی کرده اند. من دیگر در باشگاه داماش نمی‌ خواهم فعالیت کنم اما چون آقایان هنوز نتوانسته اند برای باشگاه یک مدیرعامل انتخاب کنند من گرفتاری های باشگاه را حل می‌ کنم. خرج باشگاه را هم می‌ دهم، شاید به همین دلیل است که مستحق فحاشی شنیدنم. البته تحقیق می‌ کنم تا ببینم چرا تماشاگران به من فحش داده اند.

ماجرای درگیری مایلی‌کهن و عابدینی

در برنامه زاویه من داشتم در مورد فدراسیون فوتبال حرف می‌ زدم، به یکباره آقای مایلی‌کهن روی خط آمد و هر چه دلش می‌ خواست به من گفت. او ماجرایی را مطرح کرد که مربوط به 20 سال پیش می‌ شد. زمانی که من رئیس فدراسیون فوتبال بودم و نمی‌ دانم چرا او حالا یادش افتاده که از 20 سال پیش صحبت کند. اگر من تخلفی کرده بودم چرا همان موقع آن را نگفت، چرا مدیران بعدی چنین اعتراضی به من نکردند؟

کامپیوترها اجاره ای بود

زمانی که به فدراسیون آمدم یک مخروبه را تحویل گرفتم و به فدراسیون سروشکل دادم. در مورد کامپیوترهاهم که این آقا می‌ گوید از فدراسیون بردم آن کامپیوتر مال من نبود. این کامپیوترها را شخصی به من اجاره داده بود و بعد از اینکه دوره ریاست من در فدراسیون تمام شد، آنها را برد. رئیس تربیت بدنی وقت هم می‌ داند که او یک قران هم از ما پول نگرفت.

مایلی‌کهن برای فدراسیون فوتبال خوش خدمتی می‌ کند

من اول نفهمیدم که مایلی‌کهن به یکباره از من برای 20 سال پیش انتقاد کرد، اما بعدا فهمیدم. او الان گزینه سرمربیگری تیم امید است و چون من داشتم از فدراسیون فوتبال انتقاد می‌ کردم ایشان روی خط آمد تا خوش خدمتی کند.

ما به بی احترامی های مایلی‌کهن عادت کرده ایم

ما دیگر به بی احترامی های آقای مایلی‌کهن عادت کرده ایم و کاری هم با او نداریم. او فردی است که همه می‌ شناسندش و دیگر من دوست ندارم به این مساله دامن بزنم. شما ببینید مایلی‌کهن تا حالا به چند نفر بی احترامی کرده.

دایی حق دارد مایلی‌کهن را به زندان بیاندازد

من فکر می‌ کنم علی دایی آدمی است که در این مدت بیشتر از همه مورد ستم این آقا قرار گرفته و فکر می‌ کنم حق طبیعی اش است که شکایتش را پیگیری کند.

سیاسی هم برای استقلال و هم راه‌آهن پول خرج می‌ کند

من هم شنیده ام که سیاسی به جز پرسپولیس برای استقلال و راه‌آهن هم پول خرج می‌ کند و خیلی از رای ها را جابجا می‌ کند. فعلا دوست ندارم بیشتر از این در مورد این موضوع حرف بزنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها