کد خبر: ۲۶۸۰۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۷ آبان ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «همه کم کارها را معرفی می کنم تا فرق دوغ و دوشاب مشخص شود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بهرام افشارزاده درباره بازی آبی پوشان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: «قبل از هر چیز از این خوشحالم که پخش تلویزیونی لیگ برتر دوباره آغاز شد. تعامل میان فدراسیون و صدا و سیما سبب می شود مردم علاقمند به فوتبال بخشی از شادی های روزهای گذشته شان را که با تماشای این ورزش تجربه می کردند دوباره به دست بیاورند. هر چند که همچنان معتقدم این حقش پخش هنوز مکفی نیست و باید رقم آن افزایش پیدا کند.»

 

وی درباره بازی استقلال مقابل تراکتورسازی در تبریز گفت: «ما در نیمه اول خیلی خوب ظاهر شدیم و این شرایط در نیمه دوم برای تراکتورسازی رقم خورد. متاسفانه هر دو گلی که خوردیم روی اشتباه دروازه بان مان بود ولو اینکه باید این را در نظر گرفت فوتبال در ورزشگاه یادگار مقابل 70 هزار تماشاگر تبریزی آسان نیست. فروزان یکی از بهترین گلرهای حال حاضر فوتبال ایران است که قلعه نویی هم اعتقاد خاصی به او دارد. این بازیکن باید از این شرایط به شکل مطلوبی استفاده کند. البته فروزان در بازی دیروز روی برخی ضربات خوب عمل کرد اما روی هر دو گل اشتباه داشت و مقصر بود.»

 

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: «اینکه توانستیم در لحظات پایانی گل مساوی را بزنیم شرایط خوبی برای تیم رقم زد. فوتبال همین است. در برخی لحظات روی غفلت هم می توان گل زد و هم گل خورد. با این همه خوشحالیم دست خالی از تبریز بازنگشتیم.»

 

وی درباره اینکه در تبریز به قلعه نویی لقب رییس مافیا داده شد گفت: «از مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی می خواهم شخصا به اتفاقات دیروز یادگار ورود کند و مانع تکرار چنین رفتارهایی علیه مربیان صاحب نامی نظیر قلعه نویی شود. از رسول خطیبی هم می خواهم که چون خودش شاگرد قلعه نویی بوده در چنین مواردی سردمدار حرکات اخلاقی شود و مانع فحاشی هواداران تراکتور به یک پیشکسوت شود. متاسفانه این رفتارها از فرودگاه تبریز آغاز شد و من به شدت این نحوه میزبانی را تقبیح می کنم. امیدوارم بتوانیم در روز میزبانی از تراکتور در تهران، میزبانی مطلوبی انجام بدهیم تا آنها متوجه شوند برخی رفتارها با روح ورزش ناسازگار است.»

 

وی درباره اینکه آبی پوشان در هفت بازی اخیر فقط 6 امتیاز کسب کرده اند بیان داشت: «مهم این است استقلال در هیچ دیداری کوتاه نیامده است. برای ما ثابت شده بازیکنان نهایت تلاش خود را کرده اند. ما در این مدت با حضور 4، 5 بازیکن ذخیره آن هم در پست های غیرتخصصی مقابل حریفان ظاهر شدیم. هر چند که اطمینان دارم باید دقت عمل بیشتری به خرج می دادیم. مطمئن هستم با انجام تمرین منظم تر تیم به شرایط مطلوب گذشته بازمی گردد.»

 

مدیرعامل استقلال درباره اینکه گفته بود پس از دربی کم کارها را معرفی کند اظهار داشت: «صد در صد! مطمئن باشید در جلسه ای که پس از دربی با اعضای هیات مدیره و در حضور سرمربی تیم خواهم داشت همه کم کارها را معرفی می کنم تا فرق دوغ و دوشاب مشخص شود.»

 

وی درباره رفع مشکل آندرانیک تیموریان گفت: «من توقع دارم بازیکنی مثل آندو که سابقه زیادی در فوتبال حرفه ای دارند با درک متقابل از شرایط باشگاه رفتاری نکند که باعث دلزدگی مدیران شود. وقتی علاقمندی بین طرفین بیشتر می شود که دوستی ها یکطرفه نباشد در غیر این صورت یک سوی این ارتباط صمیمیانه مذاقش کور می شد. از این رو خواهشی که از همه بازیکنان تیم دارم این است که برای ایجاد همبستگی بیشتر درک متقابلی نسبت به باشگاه خود داشته باشند کما اینکه من مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تا امروز از هیچ کوششی برای پرداخت تعهدات فروگذار نبوده ایم.»

 

افشارزاده درباره ناراحتی سعید افجه ای از اظهارات وی در خصوص بحث سخنگویی عنوان کرد: «این موضوع یک توصیه مدیریتی بود چراکه من با توجه به سابقه کاری ام مطلع هستم بحث سخنگویی در هر مجموعه ای کار دشواری است. لذا از افجه ای خواستم در صحبت کردن دقت بیشتری داشته باشد. هیچ اشکالی ندارد اگر ایشان درباره موضوعی اطلاعی از آخرین اطلاعت باشگاه ندارد به آن پاسخ ندهد. من از افجه ای خواستم در قبال چنین پرسش هایی، پاسخش را به بعد موکول کنند. اطمینان دارم افجه ای هیچ دلخوری از مجموعه استقلال ندارد. او یکی از سخت کوش ترین مدیران باشگاه استقلال است که دلسوزانه خود را وقف باشگاه کرده است.»

 

مدیرعامل استقلال درباره برخی شایعات پیرامون اینکه در صورت شکست آبی پوشان در دربی ممکن است تغییراتی در کادر فنی تیم به وجود بیاید گفت: «فارغ از همه این شایعات، امیدوارم تا با تدابیر و صحبت هایی که امیر قلعه نویی در این مدت با بازیکنان خواهد داشت بتوانیم در دربی موفق شویم. این بازی بزرگ و سرنوشت ساز است که اغلب مساوی می شود. گاهی هم یک طرف آن برد و یک طرف شکست است. همه تلاش مجموعه استقلال از امروز تا دربی بر این اساس است که نتیجه درخور نام استقلال بگیریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها