کد خبر: ۲۶۸۷۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۹ آبان ۱۳۹۳
معاون سابق سازمان تربیت بدنی اعتراف کرد که مسئولان در دربی های گذشته دخالت هایی داشته اند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بسیاری از مردم بر این باورند که نتیجه بسیاری از دربی ها از پیش تعیین شده بوده و مسئولان ورزش در آن دست دارند. تساوی های پیاپی دربی ها این فرضیه را قوت بخشید اما همواره این مسئله از سوی مسئولان ورزش تکذیب شد.

 

معاون پیشین سازمان تربیت‌بدنی حرف‌های عجیب و غریبی در این خصوص می‌زند. او که قبلا به نوعی مدعی شده بود در بازی موسوم به 9 نفره به استقلالی‌ها توصیه کرده زیاد روی دروازه پرسپولیس فشار نیاورند، این مرتبه با تاکید بر این حرف، صحبت های عجیب جدیدی مطرح کرده است.

 

سعید فائقی در خصوص اینکه آیا در دربی معروف سال 78 که پرسپولیس مقابل استقلال 9 نفره شد توصیه‌ای ‌به کادرفنی استقلال انجام داده است، گفت: «در همه دربی‌ها ما به نوعی حواشی داشتیم اما گاهی باید می‌آمدیم و حتی در چند بازی مجبور بودیم دخالت کنیم. در این بازی که می‌گویید به خاطر شرایطی که وجود داشت از استقلالی‌ها خواستم ملاحظه کنند.»

 

وی تاکید کرده: «در سال 76 نیز که درخشان مربی پرسپولیس بود و این تیم 3 بر صفر دربی را برد در اواخر بازی به وی گفتم کمی بازیکنان این تیم شل بگیرند و گل کمتری بزنند و مراعات استقلال را بکنند.»

 

در شرایطی که تصاویر هر دو بازی به وضوح نشان می‌دهد پرسپولیس و استقلال در هر دو مسابقه تمام تلاش‌شان را برای گلزنی تا ثانیه آخر به خرج داده‌اند، معلوم نیست فائقی از رهگذر چنین اظهارات عجیبی دنبال رسیدن به چه هدفی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها