کد خبر: ۲۶۹۱۰۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۲۰ آبان ۱۳۹۳
مهدي سيد صالحي مهاجم سايپا به ناگهان از هم تيمي هايش خداحافظي کرد. او معتقد است که بعد از صحبتهايي که با مجيد جلالي داشته تصميم گرفت براي حفظ شدن عزتش از سايپا جدا شود.
به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سایپا از علت جدایی اش از این تیم سخن گفت.

فرصت بازی

من 13 سال در بهترین تیمهای فوتبال ایران بازی کردم. در اصفهان ، استقلال، پرسپولیس و تراکتور همیشه خدا خواسته و موفق بودم. اما متاسفانه فرصت بازی در سایپا زیاد به من داده نشد. من با خود آقای جلالی صحبت کردم و ترجیح دادم که از این تیم جدا شوم. در حال حاضر هم منتظر تصمیم گیری در این مورد هستم. من از همین جا از آقای خوش نظر، مسئولین باشگاه تشکر می کنم. از همه بچه ها حلالیت می طلبم. اگر بدی از من دیده اند به خوبی خودشان ببخشند.

نوری به حقش رسید

سید صالحی در جواب به این سوال که آیا عملکرد ضعیف او در گل زدن باعث شده که مجبور به جدایی شود یا اعتقاد جلالی به بازیکنان جوان؟ او پاسخ داد که بحث جدایی من بازی کردن و این حرفها نیست. یک بازیکن با بازی کردنش در زمین باید حرفش را بزند. شما ببینید آقای درخشان از لحاظ روحی و روانی روی محمد نوری کار کرد و او حالا علاوه بر موفقیت در پرسپولیس، به تیم ملی هم دعوت شده است و به حقش رسید. من با تیمهای بزرگ به نتایج خوبی رسیدم. دو فصل گذشته در تراکتور هم موفق شدم دومین گلزن برتر تیمم باشم. اما در سایپا اتفاقاتی پیش آمد که من ترجیح دادم از این تیم جدا شوم. حالا هم از آقای جلالی تشکر می کنم.

بی احترامی نمیکنم

شرایط طوری بود که من بخواهم از سایپا جدا شوم. اما مردم ایران من را می شناسند. من 13، 14 سال در لیگ ایران در تیمهای بزرگی به میدان رفتم. اما هیچ موقع کسی ندیده که من به کوچکترین یا بزرگترین آدمی که در فوتبال هست بی احترامی کرده باشم. حالا این فصل هر جوری که بود من فرصتی برای عرض اندام پیدا نکردم. حتما خدا اینطوری خواسته است. برای همین هم من ترجیح دادم که خیلی محترمانه خداحافظی کنم.

عزتم حفظ می شود

در حال حاضر من در اختیار باشگاه هستم. برای هر تصمیمی هم که دکتر سبحانی بگیرد احترام قائل هستم. من در این سالها سالیان سال با مدیران مختلف همکاری کرده ام. اما یکی از بهترین مدیرانی که در ورزش دیدم همین آقای سبحانی بود. واقعا مرد با احترام و با خدایی هست. من تا اتمام فصل با سایپا قرارداد دارم و هر تصمیمی ایشان بگیرد من قبول می کنم. برای من عزتم خیلی مهم هست. شرایط در سایپا طوری طوری هست که من ترجیح دادم برای حفظ عزتم از این تیم جدا شوم و برای سایپا هم در ادامه لیگ آرزوی موفقیت دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها