کد خبر: ۲۶۹۸۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: «تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا ابتدا بازندهدربی نباشیم و در درجه دوم تلاش می‌کنیم تا از موقعیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.»

به گزارش پایگاه 598، محمود فکری با اشاره به تقابل تیمش با پرسپولیس تأکید می‌کند که نتیجه این بازی به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست ولی امیدوارم در نهایت استقلال 3 امتیاز دربی را بگیرد.

 

فكری در مورد وضعیت استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

 

* برخی معتقدند شانس برد استقلال در دربی تهران بیشتر است، نظر شما چیست؟

- دربی با همه بازی‌ها فرق دارد و ربطی به نتایج قبلی دو تیم یا شرایط آنها در جدول ندارد. ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا ابتدا بازنده این دیدار نباشیم و در درجه دوم تلاش می‌کنیم تا از موقعیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

 

* یعنی برای شما اول نباختن مهم است؟

- دربی یک بازی خاص است و مطمئناً شکست در این مسابقه برای استقلال و پرسپولیس تبعات منفی دارد. دو تیم اول به نباختن فکر می‌کنند و از طرفی هواداران پرسپولیس و استقلال هم دوست ندارند که تیم‌شان دربی را ببازد.

 

* در مورد جاسم کرار چه صحبتی دارید، آیا معتقدید او عمداً در بازی با تراکتور اخطار گرفت؟

- کرار امسال بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت و در خیلی از بازی‌ها گره‌گشا بود. ما نباید هر چیزی را به بی‌انضباطی ربط بدهیم. خیلی‌ها قبل از این بازی به کرار گفتند که بسیار مراقب باشد و فکر می‌کنم همین موضوع باعث شده تا برخی مسائل در مورد او مطرح شود. من قبول نمی‌کنم که کرار عمداً اخطار گرفته باشد.

 

* راستی شما یکی از زیباترین گل‌های تاریخ دربی را زدید. به نظر می‌رسد هیچ‌وقت آن گل را فراموش نخواهید کرد، درست است؟

- من که نباید از گل خودم تعریف کنم ولی فکر می‌کنم هیچ‌وقت آن گل را از یاد نخواهم برد و طرفداران استقلال هم آن ‌را از یاد نمی‌برند. فکر می‌کنم اگر هر دروازه‌بانی جای ساشا ایلیچ بود، آن توپ وارد دروازه می‌شد.

 

* چرا مردم به استادیوم ها نمی روند؟

- مشکلات اقتصادی، مهم‌ترین عامل خلوت شدن استادیوم‌هاست. الان یک استادیوم رفتن 40 هزار تومان خرج دارد. چهار بار در ماه بروی، می‌شود 160 هزار تومان. خب این برای پسری که پدرش ماهی 900 هزار تومان درآمد دارد، خیلی سخت است البته بلیت‌فروشی اینترنتی هم مزید بر علت شده است.

 

* نظرت درباره وضعیت فوتبال ایران چیست؟

- اوضاع فوتبال ما سال به سال بدتر هم می‌شود چون در تیم‌های پایه‌ای بازیکنان را بر اساس وضع مالی پدرش انتخاب می‌کنند.

 

* به سرمربی گری فكر می كنی؟

- مربیگری در استقلال ارزشمندتر از سرمربیگری در تیم‌های لیگ دسته دوم است اما با این وجود اگر به من پیشنهاد سرمربیگری شود، آن را در اولویت قرار می‌دهم. با توجه به جو حاکم بر فوتبال ایران، به امثال من خیلی سخت تیم می‌دهند.

 

* دوست داری سرمربی استقلال شوی؟

- طبیعی است که دوست دارم روزی سرمربی استقلال شوم اما با توجه به روحیاتی که دارم، کار سختی است و شاید خیلی دیر به این هدف برسم.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها