کد خبر: ۲۷۴۶۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۰۹ آذر ۱۳۹۳
حميد درخشان سرمربي پرسپوليس کنفرانس مطبوعاتي اش را با عصبانيتي غيرقابل انتظار آغاز کرد.
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرسپولیس که از برنامه ریزی لیگ و تصمیمات کمیته انضباطی به شدت گله داشت، با صدای بلند از همه انتقاد کرد.

چرا ما را محروم کردند؟
با تمام احترامی که برای سازمان لیگ قائلم، فکر می‌ کنم پرسپولیس مظلوم واقع شده است. بازیکنی که پیراهنش را درمی‌ آورد، باید تنبیه بشود. او کارتش را گرفته و محروم شده، چرا دوباره تنبیه انضباطی بشود؟ تازه چرا تماشاچی های ما باید محروم بشوند؟ مگر ما میهمان نبودیم، به چه علت؟ از کجا معلوم تماشاچی هایی که نارنجک انداخته اند، پرسپولیسی بوده باشند؟ مگر ما میهمان نبودیم؟ به نظر من ما چشمانمان را می‌ بندیم.

رونالدو را هم محروم کنید
در سیرجان محسن بنگر از تماشاچی ها کلی حرف خورد و با یک واکنش عادی و دعوت به سکوت بعد از گل، محروم شد. اینطور باشد کریس رونالدو باید کل فصل را از دست بدهد.

چسب به دهان تماشاچی ها بزنید
این طور نمی‌ شود که هر طور که دلتان بخواهد حکم بدهید. اگر قرار باشد هوادارها هیچ حرفی نزنند که باید چسب به دهانشان بزنیم. ما به چه ساز شما برقصیم؟ تمنا می‌کنم از شما!

عبدی فقط پایش را به زمین کوبید
حسین عبدی پایش را به زمین کوبیده و محروم شده؟ خب باید چه کار کند؟ این عادلانه است؟ او در فیلم نشان داده که فقط پایش را کوبیده زمین اما شما باز هم محرومش کرده اید.

هر سه روز یک بازی، چرا؟
از این طرف هر سه روز بازی داریم؟ ما سفر می‌ کنیم، ریکاوری می‌ کنیم و به زمین می‌ رویم. کی ما فرصت کار تاکتیکی پیدا می‌ کنیم؟ چرا انتظار دارید با این وضعیت فوتبال با کیفیت ببینید؟ من الان نمی‌ دانم چند تا بازیکن محروم و مصدوم دارم. یک تیم 18 نفره که 9 بازیکنش را از دست بدهد، با چه شرایطی می‌ خواهد به زمین برود؟ 4 روز به 4 روز و 3 روز به 3 روز بازی کردن، چه حسنی دارد جز اینکه باز هم مصدوم روی دست ما بگذارد؟ الان ما برای چه باید جمعه بازی کنیم؟ 51 روز لیگ تعطیل است چون آقای کی‌روش می‌ خواهد.

آقای کی‌روش مسوول باش
آقای کی‌روش شما که تیمت مشخص است، دنبال چه می‌ گردی؟ من مسوولیت دارم در قبال این تیم. نباید اینطور باشد که هر کس در این فوتبال کار خودش را پیش ببرد. آن از کمیته انضباطی. آن از کمیته مسابقات و این از سرمربی تیم‌ملی.

شما قاطع هستید، دمتان گرم
پرسپولیس واقعا مظلوم است. همیشه احکام در این مدت علیه ماست شاید می‌ خواهند قاطعیتشان را با قربانی کردن پرسپولیس نشان بدهند. آقا خیلی ممنون. ما فهمیدیم شما قاطع هستید. اما کمی هم با انصاف باشید. بررسی کنید، ببینید، مستندات را مرور کنید، آدم ها را بخواهید و بعد حکم بدهید. ما به شما نامه دادیم برعلیه کارتی که بنگر گرفته، هیچ جوابی به ما ندادید. اینطور که نمی‌ شود؟

نفت حریف خیلی سختی است
با محرومان و مصدومان زیادی که داریم بازی فردا سخت تر هم هست. نفت در شرایط عادی هم تیم سختی بود. آنها جوان و با انگیزه هستند. اما ما در دو روز گذشته کمتر از یک ساعت تمرین کرده ایم.با این شرایط نمی‌ توانیم بازی خوبی داشته باشیم.

دربی در تاریخ می‌ ماند
بعضی از بازی ها، بازی های سختی هستند. البته بازیکن ها باید خودشان را کنترل کنند اما یک وقتی هم هست که نمی‌ توانند خودشان را جمع و جور کنند چون شادی های خاصی در آن لحظه به خصوص به سراغشان می‌ آید. به هرحال دربی بازی خاصی است و اسم گلزنش در تاریخ می‌ ماند. یک ساعت هایی، یک روزهایی و یک بازی هایی ویژه است و باید بتوانیم خودمان را کنترل کنیم. اما واقعا اینطور نیست که بشود. من با عالیشاه بعد از بازی صحبت کردم اما دیدم که او دست خودش نبوده. دیدید که از همه هم عذرخواهی کرد.

تبریک به بهزادی و دایی
من به علی دایی و همایون بهزادی تبریک می‌ گویم که در تیم آسیا انتخاب شده اند. به هر حال هر کس می‌ خواهد حس بزرگی کند، می‌ آید سراغ بزرگ ها. پرسپولیس بزرگ است.

از مدافعان راضی ام
من از خط دفاعم راضی هستم. البته امیدوارم با وجود مصدوم ها و محروم هایی که داریم بازیکن های جانشین اشتباه نکنند. امیدوارم بازیکنان دفاعی ما شرایط ذهنی شان را حفظ کنند البته با توجه به اینکه نفرات اصلی را نداریم کار سخت است.

از استیلی متشکرم
از حمید استیلی متشکرم که به ما کمک کرد و خالقی فر را به ما داد. ما باید به ایشان کمک کنیم و می‌ کنیم. ایشان خانزاده را می‌ خواست. ما با محمدرضا صحبت کردیم اما او تمایلی نداشت. به بازیکن نمی‌ شود اجبار کرد که به باشگاهی برود، اگر می‌ رفت آنجا و خوب بازی نمی‌ کرد بدتر بود. انشاالله که بشود محبت آقای استیلی را جبران کرد. خالقی فر حتما فردا می‌ تواند برای ما بازی کند.

خارجی ها هنوز ثبت نکرده اند
هیچ کدام از بازیکنان خارجی ثبت نکرده اند. من گفته ام با آنها توافق بشود و بعد بیایند سر تمرین، من می‌ توانم بعدا بگویم آنها به درد پرسپولیس می‌ خورند یا نه. همه باید در پرسپولیس تست بدهند.

شاید بخواهیم 10 بازیکن خارجی بگیریم
ما شاید بخواهیم 10 بازیکن خارجی بگیریم، کسی نمی‌ تواند در این زمینه به ما خرده بگیرد. ما در لیگ قهرمانان 4 بازیکن می‌ توانیم استفاده کنیم و محدودیتی نداریم. در لیگ داخلی هم 3 بازیکن خارجی و یک آسیایی می‌ توانند در زمین باشند. ما محدودیت در خرید نداریم اما در استفاده چرا. برای نمایندگان جام باشگاه های آسیا یکسری تسهیلات در نظر گرفتند که یکی از آنها همین خرید 6 بازیکن خارجی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها