کد خبر: ۲۷۶۷۷۰
زمان انتشار: ۲۳:۱۴     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
فرمانده انتظامی استان قم گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از سه و نیم تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف و قاچاقچیان دستگیر شدند.
به گزارش 598،به نقل از مهر، سردار کاظم مجتبایی قبل از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو هفته گذشته در دو عملیات توسط پلیس مواد مخدر استان بیش از یک تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از سه و نیم تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده است، افزود: در این مدت بیش از ۳۴۰۰ نفر قاچاقچی مواد مخدر و فروشنده در سطح استان دستگیر و جمع آوری شدند.

 

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه تصریح کرد: اقدامات پلیس اقدامات مقابله‌ای است و لذا سایر بخش‌ها از جمله بخش‌های پیشگیری و درمان باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی گفت: مواد مخدر یک جرم عام است و خطر و تهدید آن بر سایر جرایم سایه افکنده است و باید همه مسؤلین نسبت به فعالیت‌هایی که منجر به کنترل این خطر می‌شود اقدام کنند.

 

استفاده از مواد مخدر صنعتی در حال گسترش است

مجتبایی با اشاره به اینکه پلیس وظایف خود را برای مقابله با مواد مخدر به خوبی انجام می‌دهد، افزود: اکنون استفاده از مواد مخدر صنعتی روز به روز در حال گسترش است که باید در این خصوص اقدامات لازم به عمل آید.

 

۹۰ درصد کشفیات مواد مخدر در قم از طریق ترانزیت انجام شده است

وی عنوان کرد: ۹۰ درصد کشفیات مواد مخدر در استان از طریق ترانزیت و از استان‌های شرقی به سمت استان‌های مرکزی انجام شده که با رصد و پایش اطلاعات توسط پلیس مجرمان دستگیر و مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

 

فرمانده انتظامی استان قم تأکید کرد: فعالیت مقابله‌ای کفایت نمی‌کند و برای مقابله با این موضوع و پیشگیری از آن باید همه مسؤلین همکاری داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها