کد خبر: ۲۷۸۴۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۲۴ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، اگر روزی روزگاری که چندان هم دور نیست، پرسپولیس به واسطه حضور پرتعداد تماشاگران در استادیوم ها و قهرمانی های پیاپی در لیگ و جام‌حذفی مدینه فاضله تمام فوتبالیست های ایران بود، چند سالی است که شرایط این باشگاه به گونه ای شده که کمتر چهره ای به معنای واقعی آن برای پوشیدن پیراهن این تیم سرودست می‌ شکند. به غیر از این موضوع پرسپولیس آنقدر از جذابیت های گذشته اش فاصله گرفته که حتی دور از ذهن نیست بازیکنان اسم و رسم دارش حتی با پیشنهادهای معمولی سایر باشگاه ها سر به هوا شده و سودای جدایی از این تیم را در سر بپرورانند. اگر روزگاری پرسپولیس پیروزی ها و قهرمانی های پیاپی را کسب می‌ کرد و برای هر مسابقه اش بیش از 60 هزار تماشاگر به استادیوم ها کشیده می‌ شد، حالا شاهدیم که کمتر هواداری رغبت می‌ کند تا مثل سابق پول تو جیبی اش را قربانی بهای بلیت های ورزشگاه های مختلف کند.

اینگونه است که طبیعی به نظر می‌ رسد، هر روز شاهد گلایه ها و دلواپسی های بازیکنانی باشیم که شاید حتی یک دهه قبل هم نمی‌ توانستند در ترکیب این تیم به میدان بروند، اما امروز در لیست ستاره های این تیم جا گرفته اند. اخبار دریافتی از گوشه و کنار تیم حاکی از آن است که برخی از بازیکنان اسمی و شناخته شده پرسپولیس با پیشنهادهای مختلف تیم های لیگ‌برتری مواجه شده و برای ماندن یا رفتن دچار تردید شده اند. باشگاه هایی نظیر پدیده مشهد، گسترش فولاد تبریز، ذوب‌آهن اصفهان، استقلال‌خوزستان، سپاهان و پیکان پیشنهادهای مختلفی را به برخی از بازیکنان پرسپولیس ارائه داده اند و بازیکنان سرخپوش نیز در انتظارند تا این روزهای برزخی تیمشان به پایان رسیده و در شرایطی طبیعی تر دست به تصمیم گیری بزنند. اما آنچه که مشخص به نظر می‌ رسد این است که سرخپوشان از وضعیت کنونی تیمشان به شدت ناراضی اند. بازیکنان قدیمی این تیم هنوز مطالبات زیادی را از فصل های گذشته از باشگاه طلب می‌ کنند، ضمن اینکه تکلیف خودروهای معروف اهدایی رویانیان نیز کماکان به رغم وعده های فراوانی که داده شده، مشخص نشده.

پرداخت پول هفتگی یکی دیگر از معضلات بازیکنان است. پرداخت های کم و گاه و بیگاه که در همین مدت بیش از 2 هفته است که عقب افتاده و سروصدای بازیکنان را درآورده است. نحوه یارگیری و نبودن یک چهره مشخص در باشگاه برای پاسخگویی دلواپسی های بازیکنان را چند برابر کرده است. اکثر بازیکنان پرسپولیس معتقدند که اگر با همین موجودیت و بدون اینکه تیمشان تقویت شود، راهی آسیا شوند نه تنها راه به جایی نخواهند برد بلکه با شکست های سنگین آبروی ذره ذره جمع کرده چند سال اخیرشان نیز به یغما خواهد رفت. تمام این مسائل دست به دست هم داده تا سرخپوشان در مواجه با پیشنهادهای مختلفی که دارند، دچار تردید شوند. پیش کشیدن تعصب و عرق به پیراهن نیز دیگر موضوعی قدیمی است که کمتر بازیکنی به آن فکر کرده و برای اثبات آن فاصله حرف تا عمل را طی می‌ کند. شاید اگر متعصب ترین هواداران پرسپولیس هم همین راهی که طی چند سال اخیر بازیکنان پرسپولیس طی کرده اند، می‌ پیمودند حالا به همین نتیجه می‌ رسیدند که ماندن در پرسپولیس با این شرایط چندان به نفع و صلاح‎شان نیست.

بی شک طی چند روز آینده نام چند بازیکن را خواهید شنید که برای گرفتن رضایتنامه و گفت‌وگو با مسوولان پرسپولیس راهی باشگاه خواهند شد. شاید در همان روزها و با خواندن این خبرها بیشتر پی به حقیقت ماجرا ببرید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها