کد خبر: ۲۸۲۱۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۰ دی ۱۳۹۳
سرپرست تیم استقلال گفت: «وقتی سرمربی تیم را انتخاب می کنیم باید تصمیماتش را مورد حمایت قرار بدهیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، میرشاد ماجدی درباره وضعیت نقل و انتقالات استقلال اظهار داشت: «امروز بعد از ظهر با محمد قاضی فسخ قرارداد انجام شد. او از استقلال جدا شد. برای ثبت قرارداد رضا عنایتی، وحید طالب لو و میلاد نوری به هیات فوتبال تهران رفتیم. قبل از این هم هنریک هلکمه را به خدمت گرفته بودیم. ضمن اینکه میلاد سلیمان فلاح هم به استقلال ملحق شد.»

 

وی درباره وضعیت امیرحسین صادقی گفت: «نظر اول و آخر را سرمربی تیم می دهد. تا الان صادقی در استقلال حضور دارد.»

 

ماجدی درباره اینکه اگر مسلمان به استقلال بیاید صادقی از لیست خارج می شود اظهار داشت: «با مسلمان طی روزهای گذشته صحبت شده بود. نظری امروز بالای 5، 6 بار با مسلمان تماس گرفت ولی او پاسخ نداد.»

 

وی درباره وضعیت محمد قاضی و حضور احتمالی این بازیکن در پرسپولیس گفت: «در فوتبال حرفه ای وقتی بازیکنی از تیمی جدا می شود می تواند راهی هر تیمی شود و در این باره نباید مته به خشخاش گذاشت.»

 

ماجدی درباره انتقاداتی که نسبت به روند نقل و انتقالات استقلال می شود اظهار داشت: «من مرتب می بینم هواداران همین سوالات را می کنند. وقتی سرمربی تیم را انتخاب می کنیم باید تصمیماتش را مورد حمایت قرار بدهیم. در غیر این صورت کار به خوبی پیش نمی رود. ما تلاش می کنیم نفراتی را بگیریم که سرمربی بخواهد. همه این نفرات را با نظر قلعه نویی به خدمت گرفتیم.»

كاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها