کد خبر: ۲۸۴۳۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۱۷ دی ۱۳۹۳
قرار است در ميان ديدار دوستانه تيم ملي 98 و تيم هنرمندان قرار است مراسم تجليل و گل ريزاني براي مجتبي محرمي هافبک سابق تيم پرسپوليس و تيم ملي برگزار شود.

 

به گزارش پایگاه 598،محرمی در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: از من دعوت شد که در تیم هنرمندان بازی کنم. اما وقتی به کیش آمدم با شنیدن این خبر که قرار است از من مراسم تجلیلی هم به عمل بیاید، سورپرایز شدم. اصلا توقعش را نداشتم. هنوز هم نمی دانم دقیقا چه برنامه ای دارند، شانسی و در بسته است.

از پرسپولیس توقع تجلیل داشتم

خدا عمرشان دهد که به پیشکسوتها بها می دهند. زمانی که ما در فوتبال بودیم هیچ بحث مالی مطرح نبود و بازکنان و مربیان قدیمی تنها به عشق تیم ملی و تیم خودشان بازی می کردند و در حقیقت یک جو معنوی در تیم داشتیم. یعنی نیتمان خیلی خالص بود. معمولا رسم است که چنین کارهایی را خود باشگاه (پرسپولیس) انجام دهد. اما من از آقای قدرت ابراهیمی مسئول بلند پایه منطقه آزاد کیش ،آقای بهمن زاده مسئول توسعه سرمایه گذاری کیش و خود آقای پازوکی کمال تشکر را می کنم که خیلی زحمت کشیدند. همچنین از آتیلا حجازی و بهروز رهبری فر هم که مسئول هماهنگی این دیدار بودند ممنون هستم که به یاد ما بودند.

در تیم هنرمندان بازی می کنم

دلم من که همیشه برای بازی کردن تنگ می شود و چون در تیم پیشکسوتها بازی می کنم می توانم چند دقیقه ای برای تیم هنرمندها به زمین بروم. آقای پروین و هدایتی و عابدینی هم می آیند. فکر می کنم بازی دیدنی شود. معمولا رسم است که باشگاها به بازیکنان سابقشان احترام بگذارند. درست هم نیست من از پرسپولیس گله گی کنم. اما متاسفانه مثل تمام اتفاقات دیگر که در ورزش کشور ما انجام نمی شود، ما بهایی به پیشکسوتهای باشگاه نمی دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها