کد خبر: ۲۸۴۹۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۰ دی ۱۳۹۳
يوسف کرمي قهرمان سابق تکواندوي جهان و المپيک مثل تمام مردم ايران اين روزها ديدارهاي تيم‌ملي در آسيا را دنبال مي‌ کند. او معتقد است که ايران کار سختي براي قهرماني در آسيا دارد اما براي يک حضور پرقدرت بايد شروع قويي داشته باشيد.

 

به گزارش پایگاه 598،کرمی در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: به هر حال تیمی که می‌ خواهد در تورنمنتی قهرمان شود، باید تمام بازی هایش حکم فینال داشته باشد و برای برد به زمین برود. البته نباید تیم های پرقدرتی مثل ژاپن، کره و استرالیا نادیده گرفت چون آنها برای حضور در این رقابت ها شرایط آماده سازی بهتری نسبت به ایران داشتند اما خب تیم‌ملی ایران هم با توجه به تاریخ خوب و پرافتخاری که در آسیا دارد، باید بتواند از سد این حریفان بگذرد.

او ادامه داد: ایران کار سختی در اولین بازی خودش ندارد چون کل بحرین به اندازه یکی از استان های ایران هم نمی‌ شود، ما باید راحت تر از این تیم بازی کنیم چون هدف ما قهرمانی در آسیاست. اگر من بخواهم حرفه ای در مورد تیم‌ملی نظر دهم با توجه به بازی های اخیر تیم‌ملی و اینکه عرب ها بسته بازی می‌ کنند باید بگویم که این دیدار گل زیادی ندارد. فکر می‌ کنم ما در نهایت بتوانیم با نتیجه 2 بر صفر پیروز شویم و یکی از گل ها را قوچان نژاد خواهد زد، شاید یک گل دیگر را یک مدافع بزند.(می‌ خندد)

کرمی افزود: خیلی سخت است که از الان بخواهیم ایران را قهرمان بدانیم چون به هر حال ایران راه سخت و پرپیچ و خمی را برای صعود در این مرحله و قطعا در مراحل بالاتر برای رویارویی با حریفان مهمتری مثل استرالیا، ژاپن و کره دارد. اما من به عنوان یک ورزشکار حرفه ای باید بگویم اگر تیمی بخواهد قهرمان شود باید تمام بازی هایش را جدی بگیرد، هر چند که بسیاری از این کشورها در این سال ها پیشرفت کردند و ما نسبت به آنها عقب تر هستیم. من به عنوان یک ایرانی برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که هر کسی که لیاقت و شایستگی اش را داشته باشد قهرمان آسیا شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها