کد خبر: ۲۸۵۰۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۰ دی ۱۳۹۳
پيشکسوت تيم ملي اعتقاد دارد که تيم ملي ايران در ساختار دفاعي مشکلي ندارد و بايد ديد که کي روش براي حل مشکل تهاجمي ايران در جام ملت‌ها چه راه حلي انديشيده است.

به گزارش پایگاه 598،و به نقل از ایسنا، مهدی پاشازاده درباره ارزیابی‌اش از تیم ملی در جام ملت‌های استرالیا گفت: قبل از اولین بازی همیشه وضعیت خوب است و برای نظر دقیق راجع به توانایی تیم ملی باید بعد از بازی با بحرین صحبت کرد. بسیاری از مردم و کارشناسان اعتقاد دارند که ما در جام جهانی خوب بودیم و در ساختار دفاعی موفق عمل کردیم هرچند که این مسئله در بازی با بوسنی اتفاق نیفتاد، پس همین مسئله یک پوئن مثبت محسوب می‌شود که ما در دفاع مشکل خاصی نداریم و باید ببینیم در جام ملت‌ها که با تیم‌های ضعیف تر از خودمان روبه رو می‌شویم در فاز تهاجمی چه عملکردی خواهیم داشت. آیا می‌توانیم تیم هایی مثل بحرین و امارات را تحت فشار قرار دهیم؟

او ادامه داد: من درباره تیم ملی و موفقیتش در جام ملت‌ها خوش بین نیستم اما بدبین هم نیستم و سعی می‌کنم امیدوار باشم که اتفاقات خوبی رخ دهد. ما دو بار ظرف چند ماه گذشته کره را برده‌ایم اما واقعا در فاز حمله قدرتمند بودیم که پیروز شدیم؟ ما برابر کره در آخرین بازی که در تهران برگزار شد کاملا در دفاع بودیم و روی یک اتفاق به گل رسیدیم. آیا با این روند می‌خواهیم برابر بحرین و امارات و قطر هم به میدان برویم؟ من امیدوارم که در جام ملت‌ها نتایج به سود ما رقم بخورد چون به نفع فوتبال ماست و ما تیمی خوب و قدرتمند را در اختیار داریم اما این اتفاق باید با تغییر روش و مدرن بازی کردن رخ دهد و نباید شیوه اتخاذ شده در جام جهانی در اینجا هم مورد استفاده قرار گیرد.

پیشکسوت تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا کم بودن بازی های تدارکاتی تیم ملی می‌تواند به این تیم در جام ملت‌ها آسیب بزند، بیان کرد: قطعا کم بودن بازی های تدارکاتی می تواند به تیم ملی آسیب بزند و به ضرر ما تمام شود. این مسئله باعث می‌شد تا بازیکنان هماهنگی کمتری باهم داشته باشند و آن مشکل تهاجمی تیم ملی را که قبلا به آن اشاره کردم را حتی کمی تقویت کند. با این حال امیدوارم کی‌روش برنامه مشخصی برای این رقابت‌ها در فاز تهاجمی داشته باشد تا مشکلات به حداقل برسد.

پاشازاده در پایان و در پاسخ به این سوال که توقعش از تیم ملی درجام ملت ها چیست، عنوان کرد: توقع من به شخصه این است که تیم ملی به جمع چهار تیم نهایی برسد و اگر قرار به حذف این تیم هم باشد در ضربات پنالتی یا چیزی شبیه این رخ دهد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها