کد خبر: ۲۸۶۸۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۷ دی ۱۳۹۳
داور بازنشسته فوتبال ایران قضاوت داور ازبکستانی دیدار تیم های قطر و ایران را خوب توصیف کرد.

به گزارش پایگاه 598، سعید مظفری زاده در خصوص قضاوت بازی ایران و قطر اظهار کرد: در دقایق ابتدایی نیمه نخست ضربه سر مهاجم قطر و برخورد آن با دست مدافع ما درون محوطه جريمه ما كه مورد توجه كارگردان تلویزيونی قرار گرفت به هيچ عنوان نمی توانست خطای هند تلقی شود و داور به درستی دستور به ادامه بازی داد.

وی افزود: ايرماتوف كه با دوندگی خوب و تجربه كافی بازی را به خوبی در نيمه نخست در كنترل خود داشت در دو صحنه می توانست از كارت زرد خود استفاده كند يكی در دقيقه 20 تكل اشكان دژاگه كه بازيكن قطري را علی رغم دفع توپ قيچی کرد و ديگری ضربه ساعد بازيكن شماره 16 قطر كه بر روی صورت پور علی گنجی فرود آمد، كه در هر دو صحنه داور از دادن كارت زرد صرفنظر كرد.

مظفری زاده ادامه داد: در دقايق پايانی نيمه اول مهرداد پولادی به درستي توپ بازيكن حريف را در درون محوطه جريمه دفع كرد كه علیرغم سرنگونی مهاجم قطری، ايرماتوف كه نزديك به صحنه بود به درستی دستور به ادامه بازی داد.

وی در پایان گفت: در نيمه دوم نيز داور و دو كمكش همانند نيمه اول عملكرد خوب وقابل قبولي داشتند و غير از اصرار عجيب و نادرست ايرماتف در خروج آندرانيك تيموريان از خط عرضی هنگام تعويض نكته قابل ذكر ديگری وجود نداشت.

116

مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها