أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۸۷۷۶۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۲۹ دی ۱۳۹۳
سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری سه شروری که درپی یک منازعه، اقدام به حمله به بانک و تخریب بانک سپه شعبه بهمنیار کرده بودند، خبر داد.
به گزارش پایگاه 598،سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دستگیری سه اراذل و اوباش درپی حمله به یک بانک و شکستن شیشه آن اظهار داشت: در ساعت 2:30 دقیقه بامداد سه شنبه 16 دی ماه، گزارش شکستن شیشه بانک سپه شعبه بهمنیار از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به کلانتری 130 نازی آباد اعلام شد و با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران جهت بررسی موضوع، به محل مذکور اعزام شدند.

 

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت افزود: پس از حضور ماموران در محل، عوامل پلیس با توجه به اظهارات شاهدان متوجه شدند که شکسته شدن شیشه بانک به دنبال درگیری میان سرنشینان یک دستگاه خودروی هیوندای جنسیس کوپه و دو موتورسوار رخ داده است. وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات ابتدایی، ماموران متوجه شدند که نزاع مذکور میان چند تن از اراذل و اوباش منطقه نازی‌آباد به وقوع پیوسته است؛ از این رو ضمن هماهنگی با رئیس شعبه بانک و عوامل حراست آن، مسئولیت حفاظت از بانک مذکور را به عوامل حراست سپردند و پیگیری سریع موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

موقوفه‌ای گفت: با توجه به شدت درگیری رخ داده و حساسیت موضوع، جلسه هماهنگی با معاونت‌های مختلف سرکلانتری هفتم تشکیل شد و تیم عملیاتی ویژه‌ای مسئولیت پیگیری موضوع را عهده دار شد. سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت افزود: پس از تحقیقات مقدماتی و بازبینی دوربین‌های بانک، ماموران موفق به شناسایی خودروی هیوندای جنسیس شدند و در ادامه طرح مهار را در منطقه مذکور به اجرا درآوردند که در نهایت توانستند خودروی مذکور را در خیابان شهید رجایی شناسایی و متوقف کنند.

 

وی ادامه داد: پس از متوقف کردن خودرو، ماموران راننده خودرو را در حالی که وی در شرایط عادی نبوده و مشروبات الکلی مصرف کرده بود دستگیر کردند و در ادامه با انجام تحقیقات بیشتر موفق به شناسایی سایر متهمان این پرونده شدند. موقوفه‌ای گفت: در نهایت و پس از شناسایی سایر متهمان، ماموران در ساعت 7 شب بیست و دوم دی ماه، با شناسایی محل اختفای متهمان عملیات دستگیری هر دو متهم را آغاز کرده و موفق به دستگیری دو متهم دیگر شدند که متهمان در ادامه به همراه پرونده تشکیل شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها