کد خبر: ۲۸۷۹۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۳۰ دی ۱۳۹۳
تصميم ترور "جهاد مغنيه" فرزند شهيد عماد مغنيه از فرمانده‌هاي حزب الله، از سوي شخص"بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي صادر شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شفاف، تصميم ترور "جهاد مغنيه" فرزند شهيد عماد مغنيه از فرمانده‌هاي حزب الله، از سوي شخص"بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي صادر شده است. به ادعاي اين تحليلگران، اين فرمان پس از آن صادر شد که سازمان ضد اطلاعات ارتش رژيم صهيونيستي"آمان" مدعي شده بود که "جهاد مغنيه" بر فرماندهي نيروهاي حزب الله که در بخش غير اشغالي بلندي هاي جولان سوريه مستقر هستند، نظارت دارد.
شهيد جهاد مغنيه و چند تن از فرمانهدهان حزب الله روز يکشنبه در حمله بالگردهاي رژيم صهيونيستي به شهادت رسيدند.
تحليلگران صهيونيستي اعلام کردند که تصميم ترور "جهاد مغنيه" فرزند شهيد عماد مغنيه از فرمانده‌هاي حزب الله، از سوي شخص"بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي صادر شده است.
به ادعاي اين تحليلگران، اين فرمان پس از آن صادر شد که سازمان ضد اطلاعات ارتش رژيم صهيونيستي"آمان" مدعي شده بود که "جهاد مغنيه" بر فرماندهي نيروهاي حزب الله که در بخش غير اشغالي بلندي هاي جولان سوريه مستقر هستند، نظارت دارد.
طبق اعلام اين تحليلگران، در نتيجه "موشه يعلون" وزير جنگ رژيم صهيونيستي پيشنهاد اين حمله و ترور "مغنيه" را به نتانياهو مي‌دهد و به وي مي‌گويد که "جهاد مغنيه" مسئول انفجارهاي چند هفته گذشته در نزديکي مرزهاي رژيم صهيونيستي بوده است.
همچنين طبق اعلام تحليلگران صهيونيست، نتانياهو ترور "جهاد مغنيه" را در اين برهه زماني يک نوع موفقيت براي تحکيم جايگاه خود همزمان با انتخابات اين رژيم قلمداد مي‌کند.
زمان ترور "مغنيه" با انتخابات اسرائيل ارتباط دارد
يک فرمانده ارتش رژيم صهيونيستي به طور ضمني تاکيد کرد حمله هوايي اين رژيم به منطقه جولان سوريه به انتخابات پارلماني اين رژيم ارتباط دارد.
ژنرال "يوآف گالانت" يکي از فرماندهان نيروهاي ذخيره ارتش اسرائيل تاکيد کرد زمان حمله اسرائيل به منطقه القنيطره سوريه که باعث شهادت شماري از فرماندهان حزب الله از جمله جهاد مغنيه شد به انتخابات اسرائيل ارتباط دارد.
گالانت در گفتگو با شبکه دوم اسرائيل افزود: با توجه به حوادث گذشته مي توان گفت گاهي اوقات حوادث در شرايطي رخ مي دهد که نمي توان ارتباط آن را با انتخابات نفي کرد.

يک پايگاه صهيونيستي از افزايش شمار شهداي تجاوز رژيم صهيونيستي به جنوب سوريه خبر داد.

بر اساس بيانيه حزب الله لبنان، اسامي شهداي لبناني از اين قرار است:

1ـ شهيد فرمانده محمد احمد عيسى "ابو عيسى"
متولد: عربصاليم 1972 م / متأهل / 4 فرزند
2ـ شهيد جهاد عماد مغنيه "جواد"
متولد: طيردبا 1989 م / مجرد
3ـ شهيد عباس ابراهيم حجازي " سيد عباس"
متولد: الغازيه 1979 م / متأهل / 4 فرزند
4ـ شهيد محمد علي حسن ابو الحسن "کاظم"
متولد: عين قانا 1985 م / مجرد
5ـ شهيد غازي علي ضاوي "دانيال"
متولد: الخيام 1988 م / متأهل / يک پسر
6ـ شهيد علي حسن ابراهيم "ايهاب"
متولد: يحمر الشقيف 1993 م / مجرد

حزب الله ، پاسخ اسرائيل را در زمان و مکان مناسب خواهد داد‎
کانال 1 تلويزيون اسرائيل اعللام کرد که حزب الله ، پاسخ اسرائيل را در زمان و مکان مناسب خواهد داد‎ و اين حمله و تجاوز را بدون پاسخ رها نمي کند. حتي اگر اين حمله در داخل سوريه رخ داده باشد. زيرا حزب الله در اين حمله برخي از نيروهاي ارزشمند خود را از دست داده است.‎
کانال دو تلويزيون رژيم صهيونيستي نيز اعلام کرد هنوز هيچ گونه گزارش رسمي در مورد حمله اسرائيل به سوريه و نوع سلاحهاي بکار رفته شده در اين حمله از طرف مقامات رسمي اعلام نشده است.‎
کانال 10 اسرائيل در گزارشي تاکيد کرده است که حزب الله اين حمله را بي پاسخ نخواهد گذاشت و در زمان مناسب انتقام فرماندهان خود را خواهد گرفت. رسانه هاي خبري محلي در اسرئيل مدعي شده اند که منابع امنيتي اسرائيلي به شهرک نشينان صهيونيست هشدار داده اند که هرچه سريعتر به پناهگاهها رفته و شهرک ها را تخليه کنند. اين شهرک هاي واقع در شمال فلسطين اشغالي از بيم حملات تلافي جويانه رزمندگان حزب الله در وحشت به سر مي برند.‎
کانال 10 اسرائيل گزارش داده است که حزب الله دايره نبرد با اسرائيل را گسترش خواهد داد.شبکه خبري الميادين نيز مدعي شده است که نيروهاي حزب الله در سوريه در حال بررسي نصب سامانه سکوي پرتاب موشک بوده اند که هدف حمله اسرائيل قرار گرفته اند.در تحولي ديگر در واکنش به شهادت فرزند شهيد مغنيه ، شبکه المنار حزب الله ، مارش نظامي پخش کرد.‎

حزب‌ الله: مقاومت پاسخ تجاوز اسرائيل را خواهد داد
عضو شوراي سياسي حزب الله در سخناني تاکيد کرد مقاومت پاسخ تجاوز اسرائيل را خواهد داد.
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ «محمود قماطي» روز دوشنبه در مصاحبه‌اي تلويزيوني تاکيد کرد: مقاومت در زمان و مکان مناسب پاسخ تجاوز اسرائيل را خواهد داد.
پيش از اين روزنامه السفير به نقل از برخي منابع نزديک به حزب الله اعلام کرد که پاسخ به تجاوز رژيم صهيونيستي حتمي است، اما اين مسأله زمان مناسب خود را براي تعيين گام‌هاي آينده مي‌طلبد.
اين روزنامه مي نويسد: سؤال بديهي و واضح اين است که مقاومت چگونه به اين مسأله پاسخ خواهد داد.
اين روزنامه سپس به نقل از برخي منابع نزديک به حزب الله لبنان مي نويسد: پاسخ به تجاوز اسرائيل حتمي است؛ اما حزب الله سردرگم و منفعلانه عمل نمي کند بلکه زماني را که براي تعيين گام بعدي مناسب است با آرامش و قاطعيت انتخاب خواهد کرد.
محافل نزديک به حزب الله همچنين گفتند: اگر مقاومت به شهادت يکي از نيروهايش در عدلون با عملياتي منحصر به فردي در شبعا پاسخ گفت، از اين رو هدف گرفتن شش تن از نيروهايش در قنيطره سبب پاسخي محکم و غير متناسب در مقايسه با حجم حمله صورت گرفته را سبب خواهد شد؛ اما بهتر است که اين مسأله باعث جنگي همه جانبه نگردد؛ البته حزب الله آماده بدترين سناريوها در صورتي که اسرائيل اقدامي بي پروا کند، مي‌باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها